Jaja. Dett var dett.

Åååå nei :( så utrolig trist å lese! Sender deg en god klem[emoji173]️

Så forferdelig [emoji17][emoji17]

:Heartbigred

Off fælt å lese, utrolig trist og urettferdig [emoji24]
Kan ikke annet enn å sende deg en god klem [emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så utruleg fælt![emoji174]
Eg fikk beskjed om BO og MA når eg var 11+5. Då skjønte kroppen tegninga og starta sjølv kvelden 11+6. Piller 12+0 for å få ut restane, men endte med utsuging.
Dette er 2,5 veker sidan no. Går og ventar på mens slik at vi kan begynne å prøve på nytt.

Lykke til [emoji173]

Uff, så urettferdig! Må være ordentlig fælt å oppleve, sender deg varme tanker! Håper virkelig spiren sitter neste gang[emoji253]

Så trist. Jeg er akkurat ferdig med blødningene etter min SA, så føler absolutt med deg. Føler meg litt heldig som hadde det i uke 8 slik at jeg ikke hadde fått knyttet meg enda mer til den lille.

Får håpe det går bra neste gang, det er mitt eneste håp i dette, så håper det kan gå veien for oss begge etterhvert.

Så utrolig leit å høre [emoji30] masse lykke til [emoji173]

Utrolig trist :( god klem

Takk for alle gode ord og klemmer.
Har kommet hjem nå etter et veldig langt døgn på sykehuset. Endte med at mannen min besvimte da vi skulle ta blodprøver for utredning av evt genfeil hos oss.
Er helt tom. Greier egentlig ikke å fatte at det har skjedd nok en gang.

Uff, så ufattelig trist! Det føles så urettferdig når noen må oppleve slikt flere ganger! Håper at det snart klaffer igjen, og at det holder hele veien! ❤

Back
Topp