Jaja. Dett var dett.

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Hadde time til tul i dag. Fant ikke hjertelyden med doppleren hjemme i går, følte på hele kroppen at nå hadde det skjedd igjen.
Og det hadde det. Ny ma. Kom heeelt til 12+2 da.
Jeg må ha gjort noe seriøst dritt i mitt tidligere liv.

Jeg er sinna. Jeg er lei meg. Jeg vil bare hjem. Bikka akkurat over grensa så jeg får ikke kirurgisk abort. Må gjennom pillehelvete og rier nok en gang.
Og venting. Så jævlig med venting!!!

Åååååå!!!!!!! [emoji24][emoji24][emoji24]

Åh nei! Så utrolig trist å høre [emoji174] ord blir fattige [emoji24] sender en stor klem

Det der er bare så ekstremt urettferdig :( Triller en tåre for deg her! Ta godt vare på hverandre :Heartred:Heartred:Heartred

Å nei[emoji22][emoji22] så ufattelig trist[emoji174][emoji174]

Sender gode tanker og en varm klem[emoji173]️

Helt forferdelig å høre. Så lei meg for at dette skjedde med deg :Heartred

Så fælt å lese :( Vet veldig godt hva du må igjennom nå, og unner ingen det :( Håper du kommer deg fort og at noen tar godt vare på deg❤️

Nei nei nei [emoji45] Dette var forferdelig trist å lese [emoji22]Mange varme tanker og klemmer til deg [emoji173]️

Nei herregud :( Sender masse styrke til ny spire! Har du mistet så seint flere ganger? ❤️

Så utrolig leit å høre. Håpet dere skulle komme i mål denne gangen.
Lykke til

Utrolig trist å høre. Klem :Heartred

Så utrolig lei og vondt å lese [emoji174]
Var det din første Ultralyd i dag? Sender deg gode & varme tanker i tiden fremover. [emoji257]

Nei, så grusomt. Sender deg mange varme tanker og ønsker deg alt godt.

Så trist [emoji45] sender deg mange klemmer [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så utrolig vondt å lese! Åsså kommet så langt da, da har man jo trua på at det skal gå hele veien. Sender deg mange klemmer :Heartred:Heartred:Heartred

Så ufattelig trist! :( God klem til deg, håper du blir godt ivaretatt ❤️

Back
Topp