jaja da skal det bli

Smukka

Glad i forumet
artie kvelda framover... gulle har jo da altså funne ut at det e artiere å stå i senga, enn å ligg.. så nu står han å ropa... mmmmma-ma, hyl litt, mæh, bbbbøh, bbæh osvidre.. kan va så trøtt sm en dupp, men det har vesst ingenting å sei...

akkurat såtr han der inne å -sutter- "hallooo hør dåkk meg itje æ skrik jo..." "Å da må dåkk kom før det e jo synn i meg.." *flir*

den ræsern vårres assa...

Sånn er Erica Også! Når jeg ligger henne ned i sengen.. tar det to sek før hun står å skiriker, snakker og ler! 

Vi  ei sånn ei her også[:(]
men det går vel over etter en stund tenker jeg[:)]

hihi da va ho bra trøtt.. nu trur æ jammen gulle søv her.. va på tide.. han va stuupings...

Åshild har holdt på sånn siden jeg hentet henne i barnehagen i dag. Hun stod opp klokken syv i dag og sov en gang i barnehagen i ca 2 timer og så har hun ikke sovet mer i dag før nå i ni-tiden. Hun har vært stuptrøtt hele tiden, men skal ligge og ha latterkrampe, krabbe rundt og klatre på senga. Hun blir helt hysterisk hvis ikke noen står og ser på henne. Litt sånn "SE PÅ MEG SÅ GØY JEG ER!!!" og skriker som en stukken gris hvis man snur ryggen til.

Back
Topp