M *MissMe* Gift med forumet 14 Nov 2010 #21 Gratulerer med seieren!! Flott mann du har!![:D][;)] Ganske spennende på slutten!!![&:]
Tjukkaaa Forumet er livet 14 Nov 2010 #22 ORIGINAL: *MissMe* Gratulerer med seieren!! Flott mann du har!![:D][;)] Ganske spennende på slutten!!![&:] Takk!![:D][:D][:D] Ja,alt for spennende for meg[&:][8D]
ORIGINAL: *MissMe* Gratulerer med seieren!! Flott mann du har!![:D][;)] Ganske spennende på slutten!!![&:] Takk!![:D][:D][:D] Ja,alt for spennende for meg[&:][8D]
M *MissMe* Gift med forumet 14 Nov 2010 #23 ORIGINAL: Tjukkaaa ORIGINAL: *MissMe* Gratulerer med seieren!! Flott mann du har!![:D][;)] Ganske spennende på slutten!!![&:] Takk!![:D][:D][:D] Ja,alt for spennende for meg[&:][8D] Jaiks ja.. Kan jeg tenke meg.. Måtte kikke bort litt jeg og...[8D]
ORIGINAL: Tjukkaaa ORIGINAL: *MissMe* Gratulerer med seieren!! Flott mann du har!![:D][;)] Ganske spennende på slutten!!![&:] Takk!![:D][:D][:D] Ja,alt for spennende for meg[&:][8D] Jaiks ja.. Kan jeg tenke meg.. Måtte kikke bort litt jeg og...[8D]