Jaja...da ble graviditeten annonsert på FB..

Sitter her og føler meg litt småirritert fordi jeg ble nesten "tvunget" til å fortelle det til hele verden, hvis i alle fall noen skulle få vite dette av oss. Onkelbarnan til mannen er så stor i kjeften at nesten hele bygda vet det allerede :confused: Og de fikk streng beskjed om å ikke fortelle...:cwm21
Jeg kunne gått vente i et halvt år til, for min del, med å fortelle...men men..:cwm
Er jo koselig med så mange gratulasjoner da, men føler meg ikke helt klar for det enda :confused1

Mannen synes det er dumt at jeg irriterer meg over det...er jeg helt teit eller? I så fall får jeg skylle på hormonene...:p

Hvor langt er du på vei?
Uansett så bør det jo være opp til deg og far når nyheten skal ut, og så lenge man har fått beskjed om å ikke si noe så bør man jo holde seg til det:)
Jeg har ikke tenkt til å publisere det på fb på en god stund ihvertfall

12 uker...jaja, gjort er gjort...men nå vet jeg til neste gang i hvert fall! INGEN skal få vite NOE før jeg er 6 mnd på vei!! :rolleyes:

Uff så kjedelig! Jeg skjønner godt du er irritert! Her får ingen vite det på lenge enda! (Bestevenninnene mine og sjefen vet da)

Irriterende når andre begynner å røpe seg! Sånn var det her også.. Vi publiserte det på fb på nyttårsaften.. Men nå i ettertid ville jeg egentlig ha venta lengre.. Men gjort er gjort :)

12 uker...jaja, gjort er gjort...men nå vet jeg til neste gang i hvert fall! INGEN skal få vite NOE før jeg er 6 mnd på vei!! :rolleyes:

Ja, er vel ikke så mye å få gjort med nå. Men skjønner at du vil vente med å si det neste gang ja

Jeg ble røpet av familie pga fest osv, men ingen som har sagt noe utenfor familien heldigvis og jeg har sagt at det ikke er offentliggjort.

Jeg har ikke publisert noe og ville helst holdt det innenfor familien en god stund til, men mannen hadde gledet seg sååå masse til å fortelle hele verden, så på julaften la han det ut. 600 likes, 300 kommentarer og sikkert 100 innboksmeldinger med gratulasjoner. "litt" flere enn de jeg hadde lyst til at skulle få vite det med det første, men synes jo det er utrolig hyggelig at så mange er glad på våre vegne, gleder seg til babyen kommer og en engasjerte da :)

JA, det er en nyhet foreldre skal ha gleden av å fortelle selv, når man er klar for det:)

Back
Topp