Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMe*
Må visst få gjort alt jeg har igjen å gjøre denne uka, for neste uke kommer jeg meg ikke utendørs.. Meldt 15 blå hele uka...[&:]
Har jo masse å ordne inendørs også, men må nok utsette det til i neste uke..[:-]
ORIGINAL: *Emma08*
kjedelig med så mange kuldegrader ja..
her har det vært -20 i snart to uker, dritlei denne drittkulda, får ikke gjort noe[:'(]
men er straks jul, så da blir det masse kos i hjemme uansett[:D]
ORIGINAL: Vand
her har det vært -20 i snart to uker, dritlei denne drittkulda, får ikke gjort noe[:'(]
Her på Mo har det ikke blitt målt kaldere november og desember siden 1919! Nå begynner vi å bli vant med 20 minus........... i dag er det bare 8 minus, det er jo nesten varmegrader[8D]
Men heeeeeeeeelt enig, sånn kulde er no dritt! På den andre siden er jeg glad hvis vi slipper unna litt snø[8D]
ORIGINAL: Vand
Her på Mo har det ikke blitt målt kaldere november og desember siden 1919! Nå begynner vi å bli vant med 20 minus........... i dag er det bare 8 minus, det er jo nesten varmegrader[8D]
Men heeeeeeeeelt enig, sånn kulde er no dritt! På den andre siden er jeg glad hvis vi slipper unna litt snø[8D]
hehe, vet, nesten deilig når det er -12[8D]