JAIKS!!!

*MissMe*

Gift med forumet
Må visst få gjort alt jeg har igjen å gjøre denne uka, for neste uke kommer jeg meg ikke utendørs.. Meldt 15 blå hele uka...[&:]
Har jo masse å ordne inendørs også, men må nok utsette det til i neste uke..[:-]

ORIGINAL: *MissMe*

Må visst få gjort alt jeg har igjen å gjøre denne uka, for neste uke kommer jeg meg ikke utendørs.. Meldt 15 blå hele uka...[&:]
Har jo masse å ordne inendørs også, men må nok utsette det til i neste uke..[:-]

Joooo da - her må jeg ut hver dag uansett, barnehage og handling, det går litt - må jo luftet vette [8D] Så ikke stress [:)]

[:'(] du får komme deg ut når mannen er hjemme med de små... pump i vei, så har Marie mat.

ellers så kan du varme opp bilen og kjør i vei[;)]

så kjedelig å måtte planegge sånn for å komme seg ut avhuset da[:'(]... håper du får det meste til i dag sånn at dere kan kose dere hjemm[:D] så får du heller ta alenetur -eller med Anna på kafe og handle småting mens pappaen passer Mari[:D]

Alt ordner seg! [;)] ¨15 minus er vel ikke så ille?[8D]

Kan jo til og fra butikken og bhg, men jeg går ikke rundt i sentrum i flere timer og triller liksom...[8D][;)]

Men fint her hjemme skal det nok bli...[8D][;)]

kjedelig med så mange kuldegrader ja..
her har det vært -20 i snart to uker, dritlei denne drittkulda, får ikke gjort noe[:'(]
men er straks jul, så da blir det masse kos i hjemme uansett[:D]

ORIGINAL: *Emma08*

her har det vært -20 i snart to uker, dritlei denne drittkulda, får ikke gjort noe[:'(]

Her på Mo har det ikke blitt målt kaldere november og desember siden 1919! Nå begynner vi å bli vant med 20 minus........... i dag er det bare 8 minus, det er jo nesten varmegrader[8D]

Men heeeeeeeeelt enig, sånn kulde er no dritt! På den andre siden er jeg glad hvis vi slipper unna litt snø[8D]

ORIGINAL: Vand

Her på Mo har det ikke blitt målt kaldere november og desember siden 1919! Nå begynner vi å bli vant med 20 minus........... i dag er det bare 8 minus, det er jo nesten varmegrader[8D]

Men heeeeeeeeelt enig, sånn kulde er no dritt! På den andre siden er jeg glad hvis vi slipper unna litt snø[8D]

hehe, vet, nesten deilig når det er -12[8D]

sååå kaldt....?? huff.... *gruer meg*

hiv Mari i bilen og kom på besøk, varmt å både bil og i vårt flotte hus...[:D]

ORIGINAL: Vand

hehe, vet, nesten deilig når det er -12[8D]

Nå er det faktisk 0-grader og regn! *kler på seg bikinien, det er jo sommer[8D]*

Back
Topp