Er det ikke fredag i dag?
Pr. nå synes jeg det var gaaanske tamt her..[8|] Men disse moddene jo virkelig sørga for noe av det da...[>:]
Pr. nå synes jeg det var gaaanske tamt her..[8|] Men disse moddene jo virkelig sørga for noe av det da...[>:]
