Poenget er vel at de som er ofte her inne, er "kjente" og får derfor flere svar, og oftere fra de andre kjente. Om det er negativt eller positivt er helt opp til hver og en å tolke. Vi er voksne mennesker, og må få lov til å føle forskjellig, og da også vise forståelse for akkurat den biten. Regner med at den personen som startet tråden følte seg såret og utenfor, og isteden for å da bare avfeie eller føle på det hun sier, så kan vi vel heller prøve å inkludere og få jenta til å bli??? Bare et forslag, og det vil vel kanskje bevise det dere prøver å fortelle...
Føler meg selv litt mellom barken å veden her jeg. Ser også at det er blitt sånn at når folk som ikke er her inne så mye skriver, får de veldig få svar i forhold til andre. Og det er kanskje naturlig og riktig, men også feil. ( Vet ikke om jeg greier og ordlegge meg riktig her så sent på kvelden [;)])Samtidig finner jeg veldig mye støtte her inne, selv om jeg ikke skriver så ofte. Prøver å gratulere osv, men jeg er ikke en veldig åpen person, og deler da heller hvis det er noe som er viktig for meg.
Vet ikke om det gav noen mening til noen av dere, eller om det spilte noen rolle. Men håper iallefall alle blir jeg da.