jah..

Lille Vampyr

Elsker forumet
..takker for meg her inne, og drar tilbake til august 2008.Føler meg ikke helt hjemme her , og syns hele forumet er kaldt og lukka. Synd, siden vi alle er mer eller mindre på samme stadie her, og har masse felles. MEn uansett hvor mye man prøver å bli en del av dette forumet, har man flaks om man slipper in littegrann på nåde, og det er jeg ikke interessert i.Ønsker hele hurven fine svangerskap, og lykke til med babyer og ultralyder og alt som hører med.[:)] STikker vel kanskje innom og kikker litt i ny o gne da.

Det var jo leit at du ikke føler deg hjemme her. Tror de fleste synes det er et fint forum, men man er forskjellige, alle kan vel ikke passe inn alle steder.
Lykke til videre i svangerskapet, og velkommen innom [:)]

syns det er synd du føler det sånn. Har ikke det inntrykk av folk her inne... Håper du kan gi oss en sjanse til [:)]

Trist at du føler det sånn dah...[&:] Bra du har et forum som du trives i[;)]. Men uansett vil jeg ønske deg lykke til videre! Håper resten av svangerskapet ditt blir så bra som mulig...[:)] Klemz

ORIGINAL: smørblomsten

syns det er synd du føler det sånn. Har ikke det inntrykk av folk her inne... Håper du kan gi oss en sjanse til [:)]

Veldig dumt at du føler det, synes vi har det så fint her inne jeg, men med over 100 ventende mammaer kan man vel ikke forvente å finne tonen med alle ;) So long.

Danner seg nesten alltid sånne "klikker" på disse forumene, selv om ikke alle klarer å se det, men det blir bare sånn med flere som er mer frampå enn andre, uten at akkurat det er negativt, folk er jo forskjellige så. Skjønner du trekker deg tilbake. =)

Uff det var leit å høre.. Lykke til videre i svangerskapet [:)] Håper du kommer tilbake hit

ORIGINAL: giggsy

Danner seg nesten alltid sånne "klikker" på disse forumene, selv om ikke alle klarer å se det, men det blir bare sånn med flere som er mer frampå enn andre, uten at akkurat det er negativt, folk er jo forskjellige så. Skjønner du trekker deg tilbake. =)

Ønsker deg lykke til, og håper du revurderer[:D]

ORIGINAL: angelou

Veldig dumt at du føler det, synes vi har det så fint her inne jeg, men med over 100 ventende mammaer kan man vel ikke forvente å finne tonen med alle ;) So long.

Hmm...kaldt og lukket? Hvorfor ikke komme med gode råd slik at alle kan føle seg velkommen??  [:)][:)]

Hvordan bli en del av forumet kommer helt ann på hvor aktiv du er og hvor mye du ønsker å
dele med andre...kan bare snakke for meg selv, og jeg føler meg velkommen med mine meninger
og tråder om babyen og svangerskapet [;)]

Har aldri sett noen bli møtt med annet enn vennlighet, men er en ute etter mer enn dette tror jeg ikke et forum som dette er rette plassen. Kanskje for enkelte (noen har slike sladrevenner), men i hvovedsak ser jeg på dette som en plass til å få gode råd og dele glede bla. OG DET er dette forumet kjempeflinke til!!!!!!!!!! 

Lykke til med annet forum, men titt innom for gode råd av og til!! En kan jo bare lese og velge å ikke delta oxo!! Kjekt det oxo, ofte jeg bare leser noen dager [:)][:)]

Kjedelig at du føler det slik...men kaldt og lukket? Hvor da??
Det er nok vanskelig å føle seg veldig tilrette uansett hvor man er, men det er jo og litt opp til en selv hvordan man vil ha det[;)]
Håper du kommer tilbake da, for jeg har bare positivt å si om denne gjengen her inne[;)]
Lykke til med svangerskapet[:)]

Du er ikke den første som forlater oss her inne, veit at noen ikke får svar eller blir "lagt"merke til her inne. noen blir ropet opp her inne som feks på dagens navn og slike ting. og det var noe som skjedde her inne i feb.?????????
mange dro herifra da........hadde noe med fb?
er ikke her så masse selv, jeg likte meg masse her først, men noe er skjedd og det er de samme trådene som går igjen, og jeg prøver å svare på de jeg kan og har tid til.
det er jo dumt at noen skal ikke føle seg velkommen hit[:(]
men men slik er det jo her inne på bv[8D]

ORIGINAL: ruger

Du er ikke den første som forlater oss her inne, veit at noen ikke får svar eller blir "lagt"merke til her inne. noen blir ropet opp her inne som feks på dagens navn og slike ting. og det var noe som skjedde her inne i feb.?????????

er ikke her så masse selv, jeg likte meg masse her først, men noe er skjedd og det er de samme trådene som går igjen, og jeg prøver å svare på de jeg kan og har tid til.

Dette med dagens navn skal jo være en koselig ting da...ikke en greie for at noen skal føle seg utfryst...men hver sin tolkning sier da jeg[&:]

Og det med fb og februar var noen som hadde misforstått hele greia, og at de da velger å dra er jo helt opp til de...men snakker for meg selv; jeg merker ingenting til at noen får svar og andre ikke, jeg personlig svarer der jeg føler jeg kan bidra med noe, om det er støtte, eller svar på noe spesifikt.

Poenget er vel at de som er ofte her inne, er "kjente" og får derfor flere svar, og oftere fra de andre kjente. Om det er negativt eller positivt er helt opp til hver og en å tolke. Vi er voksne mennesker, og må få lov til å føle forskjellig, og da også vise forståelse for akkurat den biten. Regner med at den personen som startet tråden følte seg såret og utenfor, og isteden for å da bare avfeie eller føle på det hun sier, så kan vi vel heller prøve å inkludere og få jenta til å bli??? Bare et forslag, og det vil vel kanskje bevise det dere prøver å fortelle...

Føler meg selv litt mellom barken å veden her jeg. Ser også at det er blitt sånn at når folk som ikke er her inne så mye skriver, får de veldig få svar i forhold til andre. Og det er kanskje naturlig og riktig, men også feil. ( Vet ikke om jeg greier og ordlegge meg riktig her så sent på kvelden [;)])Samtidig finner jeg veldig mye støtte her inne, selv om jeg ikke skriver så ofte. Prøver å gratulere osv, men jeg er ikke en veldig åpen person, og deler da heller hvis det er noe som er viktig for meg.

Vet ikke om det gav noen mening til noen av dere, eller om det spilte noen rolle. Men håper iallefall alle blir jeg da.

ORIGINAL: ruger

Min mening er at en ikke kan forvente at alle svarer på f.eks en gratulasjonstråd, jeg svarer noen ganger på alt som er, mens andre ganger svarer jeg ikke på noe. Men man får alltid svar fra noen, og noen tråder er ikke så interessante og får dermed ikke mange svar...sånn er det for alle som skriver tråder, oxo mg!! Noen tråder forsvinner oxo i mengden...og en kan ikke forvente at vugge (tar henne som eks!) som svarer på MANGE tråder skal svare på alle, det er jo opp til henne hvilke hun vil svare på og finner interessante, en vennlig sjel som henne og de fleste andre her inne selekterer ikke ut visse folk! Kan ingen få meg til å tro hvertfall...Tror vi alle skal innse at dette bare er et forum og ikke en venninnegjeng [:D][:D] Slik ser jeg det da [;)] 

Men tror du ruger kan være inne på kanskje grunnen til at noen velger å dra herfra...synd noen legger SÅ mye i denne siden [;)] 

Back
Topp