jaggumeg

siri01

Elsker forumet
jeg trodde jaggumeg du hadde forlatt oss alt jeg[:D] godt å ha deg her inne[:)]

det var jaggumeg på tide at jaggumeg tok turen inn her på dette forumet...men hu gidder jaggumegikke å svare nei.....

jaggumeg du særlig[8D][:D]

Jeg har Jaggumeg pakka og Jaggumeg vaska en hel drøss med klær som jeg Jaggumeg blir nødt  til å pakke våte ned i kofferten [:D] It's the Jaggumeg-style![;)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Jeg har Jaggumeg pakka og Jaggumeg vaska en hel drøss med klær som jeg Jaggumeg blir nødt  til å pakke våte ned i kofferten [:D] It's the Jaggumeg-style![;)]

du har jaggumeg vært flink....gleder du deg til turen?

Jepp! Har helt reisefeber nå! Har akkurat snakka med mamma som faktisk skal ta båten inn til Bodø, leie bilstol og kjøre meg og Gabben ned til kaia og reise utover til "værran" igjen! Snille lille mamma. Hun slår til innimellom [;)]

Men har jeg husket alt:

truse
mobil
tannbørste
bleier
boller

noe jeg har glemt?[8|]

Jepp! Har helt reisefeber nå! Har akkurat snakka med mamma som faktisk skal ta båten inn til Bodø, leie bilstol og kjøre meg og Gabben ned til kaia og reise utover til "værran" igjen! Snille lille mamma. Hun slår til innimellom [;)]

Men har jeg husket alt:

truse
mobil
tannbørste
bleier
boller
bukser
gensere
sminke?
singlett
badetøy
sokker?
mobillader
kamera
våtservietter

noe jeg har glemt?[8|]

faen du er sleip ass...nå skrev jeg nesten hele huskelista di[8D]

You better believe [:)]

men har jeg huska å skrive opp alt for deg nå? nei

BH
DILDOEN
GLIDEKREM

haha er i litt dirty humør idag...eller ikke dirty men sexhumør....haha

ORIGINAL: siri01

BH
DILDOEN
GLIDEKREM

Jeg prøver å ikke pakke så mye, så jeg tror jeg bare låner mamma sin [8D]

ORIGINAL: siri01

BH
DILDOEN
GLIDEKREM

Jeg prøver å ikke pakke så mye, så jeg tror jeg bare låner mamma sin [8D]

haha...men mamman din har sikkert bare en sånn liten fansy en som ser ut som en leppestift...og den blir nok for kjedelig for en jente som deg[8D]

Ja, du har rett. Men jeg har jo rett og slett ikke plass i kofferten til den største, så jeg får ta til takke med den sammenleggbare. Veldig praktisk. "bygg din egen dildo", lixm [:D]

Ja, du har rett. Men jeg har jo rett og slett ikke plass i kofferten til den største, så jeg får ta til takke med den sammenleggbare. Veldig praktisk. "bygg din egen dildo", lixm [:D]

ja det var lurt...men de har jo mye fint i grønnsaks/frukt disken på butikkene da[8D] så du kan jo bare løpe inn der når du er nøden nær[;)]

Back
Topp