Jaggu tar det tid

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Jaggu er det mye som skal merkes før Tarzan begynner i barnehagen..

Nå her jeg merket regntøy,støvler,jakker,luer/solhatt,tøfler,bodyer,bukser,genser,sokker,parkdress,sekken,sko,smokker..

Å ennå er det en del igjen..

Men av erfaring så lønner det seg å merke alt som skal være med i barnehagen..

Kansje jeg skal sette en merkelapp i panna til Noah oxo,så jeg er sikker på å få med meg rett unge hjem

kåre begynte på onsdag å jeg er ennå ikke ferdig...tingtartid[:D]

uff ja, det tar kjempe lang tid......
Jeg var kjempe flink med de første klærne, men så har jeg dabbet helt av!
Må skjerpe meg, for vet hvor utrolig kjedelig det er å ikke vite hvem som eier hva....

Men...-det er bare Adrian som bruker str 74 i barnehagen ennå, så foreløpig er det greit å vite hva som er hans klær [:D]

Ja, uff det tar tid...
Nå har jeg fått tak i merkelapper som ikke trengs å stryke på - de bare festet akkurat som et klistremerke på all slags klær og sitter godt. De tåler 40 grader vask - helt supert, siden jeg er så lei av å stryke på lapper. Har brukt mye tusj de siste årene, men ikke alt mørkeblått tøy det funker på!!

Ida begynner i morgen, så skal merke alt ikveld!!  Viktig med merking - vi har ikke mistet noenting og det er pga merkingen. Men når jeg ser haugen med fine klær som ligger i "igjenglemt-kurven" i b.haen så blir jeg ganske overrasket![&:] Rart ingen savner det som ligger der....

Ja det e rkjempe viktig å merke ting og klær.

Er oxo ganske så overasket at foreldrene ikke savner fine dyre klær som ligger i gjenglemt kurven..

Men men de har vel så mye penger at det ikke er så farlig da[&:]

Skal begynne med merking av klærne nå jeg også. Fikk lappene på fredag.

Men jeg har enda 2 uker på meg da, for Helene begynner i barnehagen først mandag 20 aug.

(gruer meg jeg[:(])

ORIGINAL: Trista

Skal begynne med merking av klærne nå jeg også. Fikk lappene på fredag.

Men jeg har enda 2 uker på meg da, for Helene begynner i barnehagen først mandag 20 aug.

(gruer meg jeg[:(])

Det skal gå så bra skal du se..
Jeg personlig tror det er sundt for barn og foreldre å være litt borte fra hverandre..Nå er jo jeg litt ekstra heldig siden jeg skal ha med meg Noah i barnehagen hvor jeg jobber da[:)]

JIPPI da var alt tøy ferdig merka......så da er det enklere å bare ta litt om gangen når det kommer nye klær i huset[:D]

Back
Topp