..... jadda

KathMor

Forumet er livet
Er det ikke den ene så er det den andre....... vil ha james hjem NÅ!! Må bare vente.. 11 dager..... [&o]

En klem til deg[:)]

Selvsagt vil du ha ham hjem igjen... *spoler raskt frem 11 dager*

Huff, litt drama KathMor, men blir litt sånn av liten søvn...... Jeg nyyyyter babystadiet ja, men akkurat nå så ser jeg frem til mini her også sover rundt gitt [;)]

Men hva med å amme henne om kvelden å når du er ferdig så gir du henne en flaske?? 

Nei si det, fordi jeg er sta? Dumme meg.....

Nei altså jo, jeg prøvde det en kveld for en uke siden.. Hun våknet alikavel til "vanlig tid"..

Men nå gav jeg henne bare en flaske med det jeg har fryst ned, 80 ml, så puppa vi igjen etter på ... Nå skal det drikkes te, spises bukkehørnsfrø og drikkes vann for alle penga!!!!!! *gjøre klar pumpa*

ORIGINAL: KathMor

Nei si det, fordi jeg er sta? Dumme meg.....

Nei altså jo, jeg prøvde det en kveld for en uke siden.. Hun våknet alikavel til "vanlig tid"..

Men nå gav jeg henne bare en flaske med det jeg har fryst ned, 80 ml, så puppa vi igjen etter på ... Nå skal det drikkes te, spises bukkehørnsfrø og drikkes vann for alle penga!!!!!! *gjøre klar pumpa*
Det du og kan prøve er å pumpe deg etter at hun har spist på natta [;)] Tror de sier at det skjel hjelpe. All ære til deg som prøver alt! Jeg hadde nok tatt den letteste løsningen med enten grøt eller flaske. [8D] Alt for litt ekstra søvn!

Å du en ting til [8D] Når du ammer om natta sovner hun mens du ammer? Hvis hun gjør det prøv å hold henne våken å la hun drikke av begge to. Det hjalp ekstremt mye her!! Når jeg fikk han til å drikke av begge sov han dobbelt så lenge [:D] 

du har all min sympati snuppa.. vet hvor tung amming og lite søvn kan være.. det går ikke så lett i glemme boka mi gitt.. skjønner du vil ha hjem jeames..

sender en stor klem

Skjønner deg godt. Prøv å sove når snuppa sover på dagtid da?
Eller gi henne mat?[;)] Kanskje hun bare er så sulten...

Ja faderrullan altså, jeg må ta den teite rævva mi å plante den i soffan på dagene!! Jg bare MÅ sove!! Klarer det egentlig ikke, da jeg like rå være våken og kose meg med egen tiden som ikke det er så mye av [;)]

Prøvd å puppe henne mye på dag tid i dag, men hun ville ikke... Er hun mett så er hun mett, da blir hun sinna om jeg vil mate henne - ikke poppis med tvangsmating gitt [8D]

Og du lene, du har et godt poeng! Jeg er så fornuftig på kvelden og tenker at jeg må gjøre det hver natt! Men når jeg da sitter der og er dautrøtt er det vrient å være fornuftig hehe!! OK, enda et sted jeg må ta meg selv i nakken!!!!

Ja for tror det er om natta du får produksjonen mest opp hvis jeg ikke tar heilt feil. Men vet det ikke er lett.
Stor klem til deg!

hadde heller gitt ungen min tillegg jeg da... enn å vere sliten sur mor... ender jo bare i at d går ut over emma, billie og ammingen.... ond sirkel d der... bedre å krype til korset spør du meg...

Back
Topp