Jadda - smarte mor gitt

KathMor

Forumet er livet
Rydda på rommet til Emma i dag.... Det forklarer hvorfor det er fult disko der inne kvart over syv gitt, jo da har smarte mor satt "disko maskinen" på hylla, DVS at den rekker Emma fra senga.... Satt lenge å lurte på om jeg skulle gå inn (jeg gjør ALDRI det så og si).. men da hun forsatt drev med disko kvart på åtte så ble det til at jeg gikk inn gitt.. [8D] Og nå er hun våken enda! Jeg ahr jo ei som sovner kjapt! Nå har hun vært våken der inne i en time [&:] Jaja - håpe hun sover til 08.20 i morra og?????? [:D]

disco EMma!![:D][:D]

desverre mor så tror jeg nok at hun kommer til å være våken like tidlig.

Haha jeg vet [8D] MEN Emma har faktisk i går og i dag sovet til 08!! Det skjer jo en gang i mnd.. OG de gangene det har skjedd nå har jo isabelle vært våken fra 05 [>:] Men i går og i dag sov begge jentene til 08!! GUD SÅ DIGG [:D] Men hver dag er PURE LUCK! Men lov til å håpe [;)]

ORIGINAL: KathMor

Haha jeg vet [8D] MEN Emma har faktisk i går og i dag sovet til 08!! Det skjer jo en gang i mnd.. OG de gangene det har skjedd nå har jo isabelle vært våken fra 05 [>:] Men i går og i dag sov begge jentene til 08!! GUD SÅ DIGG [:D] Men hver dag er PURE LUCK! Men lov til å håpe [;)]

ÅÅÅ! så deilig for deg! håper på det samme i morgen da[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

hihihi -disko hvafornoe?[8|][8D]

Vet ikke hva jeg skal kalle den, hun fikk den i julegave i fjor - et av mine beste kjøp til henne noen sinne! [:D]

hehe, du får flytte på den [;)] vi har bare seng og kommode på soverommet, alle lekene er i stua ( pga plassmangel og at de likevel leker her)

Snuppa mi har begynt og sove lengre nå, hun har kuttet ut dagsoving.Går kjempebra,hun sa selv i barnehagen at hun ikke ville sove. [:D][:)]

Back
Topp