Jadda, nok en venninne.....

Blåmann

Elsker forumet
...... som popper ut unger. Hun har en veldig uplanlagt på ett år fra før, og er nå 13 uker på vei med nr to, selv om hun fullammer og absolutt ikke har forsøkt å bli gravid.... Hvordan er det mulig???????? 

Sånn er det i omgangskretsen her også...det "popper" opp gravide...en etter en!!!

Har mer eller mindre lyst å gi opp jeg nå!!!

Forferdelig slitsomt å være så jæ**a glad på alles vegne...
[:(]

*UTBLÅSNING*

"Ujettfejdi!!!!!"[8|]
ORIGINAL: Blåmann

...... som popper ut unger. Hun har en veldig uplanlagt på ett år fra før, og er nå 13 uker på vei med nr to, selv om hun fullammer og absolutt ikke har forsøkt å bli gravid.... Hvordan er det mulig???????? 

det er akurat sån her også. fik vite et ei veldig god vennine av meg er 7 uker på vei.
det er så uretferdig. jeg vil også ha en bebis..

Er sånn her også!
Skulle tro det var en smittesak som jeg er vaksinert mot eller noe[:'(

En god klem til deg Blåmann!

Livet er ikke rettferdig.

(men fullammer hun virkelig en ettåring? Det jo normalt å begynne å gi annen mat etter 6 mnd Det er uansett ikke slik at fullamming renges som orevensjon etter at ungen er 6 mnd da)

Jeg er vel kanskje ikke såååå pop da... som har en på knapt halvannet år, og likevel henger her inne...

Jeg har bestemt at DU er den neste veninnen som skal bli gravid!!:) Du kan tilogmed få snike deg inn i køen foran meg!!![:D][:D]

ORIGINAL: Frk.Mulle

Sånn er det i omgangskretsen her også...det "popper" opp gravide...en etter en!!!

*UTBLÅSNING*

Som om jeg skulle skrevet det selv..

ORIGINAL: Frk.Mulle

*UTBLÅSNING*

Signerer denne, men er ikke så jæ**a glad på alles vegne... Bare noen liksom[;)][8|]

ORIGINAL: *Stella*

(men fullammer hun virkelig en ettåring? Det jo normalt å begynne å gi annen mat etter 6 mnd Det er uansett ikke slik at fullamming renges som orevensjon etter at ungen er 6 mnd da)

Jeg er vel kanskje ikke såååå pop da... som har en på knapt halvannet år, og likevel henger her inne...

Barnet har fått annen mat også, men har blitt fullammet i det siste fordi det har vært mye sykt. Ikke spør meg om mer enn det, vet ikke noe om amming og slike ting....[8D]

Og Stella, du har ventet lenge med å bli gravid med førstemann, så du hører til her[;)]

ORIGINAL: st1gal

Jeg har bestemt at DU er den neste veninnen som skal bli gravid!!:) Du kan tilogmed få snike deg inn i køen foran meg!!![:D][:D]

Snill du er

ORIGINAL: Blåmann

ORIGINAL: *Stella*

Barnet har fått annen mat også, men har blitt fullammet i det siste fordi det har vært mye sykt. Ikke spør meg om mer enn det, vet ikke noe om amming og slike ting....[8D]

Og Stella, du har ventet lenge med å bli gravid med førstemann, så du hører til her[;)]

Skjønner, jeg har jo mer ammeerfaring enn de fleste her inne. Men altså, den ammingen har nok ikke særlig preventiv virkning for henne, så om de ikke ønsket/planla en til burde de brukt beskyttelse...

Uansett... det er kjipt når andre får sine uten å prøve engang, og vi andre prøøøøøøøøver og prøver. I know.

Back
Topp