Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Frk.Mulle
Sånn er det i omgangskretsen her også...det "popper" opp gravide...en etter en!!!Har mer eller mindre lyst å gi opp jeg nå!!!Forferdelig slitsomt å være så jæ**a glad på alles vegne...[:(]*UTBLÅSNING*
ORIGINAL: Frk.Mulle
Sånn er det i omgangskretsen her også...det "popper" opp gravide...en etter en!!!Har mer eller mindre lyst å gi opp jeg nå!!!Forferdelig slitsomt å være så jæ**a glad på alles vegne...[:(]*UTBLÅSNING*
ORIGINAL: *Stella*
Livet er ikke rettferdig.
(men fullammer hun virkelig en ettåring? Det jo normalt å begynne å gi annen mat etter 6 mnd Det er uansett ikke slik at fullamming renges som orevensjon etter at ungen er 6 mnd da)
Jeg er vel kanskje ikke såååå pop da... som har en på knapt halvannet år, og likevel henger her inne...
ORIGINAL: Blåmann
ORIGINAL: *Stella*
Livet er ikke rettferdig.
(men fullammer hun virkelig en ettåring? Det jo normalt å begynne å gi annen mat etter 6 mnd Det er uansett ikke slik at fullamming renges som orevensjon etter at ungen er 6 mnd da)
Jeg er vel kanskje ikke såååå pop da... som har en på knapt halvannet år, og likevel henger her inne...
Barnet har fått annen mat også, men har blitt fullammet i det siste fordi det har vært mye sykt. Ikke spør meg om mer enn det, vet ikke noe om amming og slike ting....[8D]
Og Stella, du har ventet lenge med å bli gravid med førstemann, så du hører til her[;)]