Jadda! Der våknet du lille venn

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Nå er det kvelden! Så da er det fest i magen og jeg er trøøøøøtt! Vonde spark om dagen ;)

De siste dagene har det vært fest når jeg prøver å sove på kvelden og jeg har våknet av det.. Litt koslig i grunn <3

Her er det også full action når jeg skal sove!

Her er det også liv og røre sent på kvelden og tidlig om morgenen, men jeg har morkaka foran som støtdemper, så jeg merker det best på at magen buler ut.

Den lille blir spinnvill når jeg er på korøving også, morsomt! Ikke så lett å synge alltid når noen kræsjer oppi ribbeina dine :D

Haha! :P. Her er jeg så heldig at han er aktiv på dagen når jeg er aktiv, og rolig på natta ;P

Han kan godt være sånn når han kommer ut å xD

Her er vi kommet inn i god rutine allerede- den lille sover godt på natten,- gjør seg ferdig med treningen i magen etter jeg har lagt meg, men før jeg skal sove <3

Jeg er blitt så vant til å kjenne liv omtrent hver tredje time, også på natta, så jeg våkner hvis han ikke rører på seg, og da får jeg ikke sove igjen før jeg kjenner at han er der og romsterer litt... Klokka 12, 3, 5 og 8 våkner vi :)

Har efaring med at de snur døgnet når de kommer ut jeg da, så nå som jeg har en aktiv sak på natta, så blir han aktiv på dagen og sover hele natta. :) Håper det blir sånn denne gangen også :)

Har efaring med at de snur døgnet når de kommer ut jeg da, så nå som jeg har en aktiv sak på natta, så blir han aktiv på dagen og sover hele natta. :) Håper det blir sånn denne gangen også :)
Det hadde vært helt fantastisk! Her var det turnoppvisning i magen fra tolv til tre på natten, så ble ikke mye søvn på meg da.

Back
Topp