Jadajadajada..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Dere har rett.. [;)]
MEN det er så tidlig endå.. NETTOPP funnet det ut.. Bare 6 uker på vei liksom, så det er evig langt igjen til 12-14 uker.. Og formen er så laber så laber.. Bare er kvalm og kaster opp døgnet rundt.. (Akkurat som sist..) Så om noen jeg kjenner ser dette, så prøv å ikke si det til noen.. [:)] *takk*

Men ellers: WEEEEEEE! Åsså den første mnd vi prøvde.. [8|][:D] Og jeg som har pcos.. [8D]

4.februar.. Hadde vert morsomt og fått den dagen siden forloveden til søskenbarnet mitt, vennina mi OG yngste gutten til vennina mi har bursdag den dagen.. Hehe..

HURRA HURRA HURRA!!!!!
GRATULERER!!!!

Gratulerer med den nye spiren!!
Håper formen blir bedre snart!!
Og masse lykke til på ferden[:D]

Weeeeeee
Gratulerer sååååå masse!!!!!!

Jippi, hipp hurra, og gratulerer så mye med en liten spire!!! [:D][:D]

Tusen takk alle sammen! [:)]
Ja, tenk at det skjedde SÅ fort! Jeg som alltid har fått beskjed om at jeg nok måtte ha hjelp for å bli gravid, siden jeg har pcos.. Åsså sitter den på første periode..
Jeg føler meg utrolig heldig og priviligert!
(Jaja.. Ikke SÅ heldig med kvalmen da, men det som kommer ut av det er jo så fint da.. [:)])

Gratulerer sååååååå masse med spiren [:D][:D][:D]
Så kjempemoro da....og så så fort!

Kanskje du har overført PCOS'n til meg da....siden jeg ikke kan klare det likavel tenkte jeg...Har jo ikke noe å si liksom...har det jo fra før [;)]

Håper formen kommer seg raskt, og at du kan nyte resten av tida

Det var jo det jeg sa jo[8D][:D][:D]
GRATULERER så masse med spiren!
Sier som ~H~ at jeg håper egentlig du kommer inn til januar etterhvert, hihi, hvis ikke er det jo godt mulig at jeg havner i februar da[;)]
Kjenner til det med laber form så vi får kose oss så mye som mulig her inne og håpe at formen snart blir bedre[:)]

Weee!!!! Så bra!!!

Gratulerer så mye Almyrida!! Håper at formen din bedrer seg!!!

Gratulerer såå mye[:D]

Ser man det ser man det[:D] [:D][:D][:D][:D][:D]Gratulerer så masse. ps skal ikke si det til noen [8D] 
God bedring iallefall...

ORIGINAL: •Theamamma•

Ååååååå-gratulere så mye med spiren!!!
Så koselig[:)][:)]

Gratulerer med spiren, lykketil vidre i svangerskapet og håper formen din blir bedre snart.
Ikke morro å være kvalm.
Har du prøvd sea band? Det funket for meg.

Hehe. Gratulerer. Fikk tekstmelding fra ACtrine om det igår... Var jo i Bergen og uten nett[;)]

ORIGINAL: 3barn

Weeeeeee
Gratulerer sååååå masse!!!!!!
Her har det jammen meg kommet koselige nyheter i helga mens jeg var borte[:D]

Back
Topp