Jada!!

Mammatilei

Elsker forumet
Her går det i Synarel bivirkninger!!
Er ufattelig trøtt og mutt og har hodepine og stakkars samboeren min som får kjeft for ingentin...blir utrolig irritert for småting! Og lurer litt på om jeg får kjøpt alle julegavene i år.. hetetoktene passer på å komme med en gang jeg stikker innom en butikk (har hetetokter ellers å men)[&:][8D][:o][:@][:-][>:][X(][:(].....

Kan det være at det blir mindre bivirkninger etterhvert?????

Men.....alt dette er absolutt verdt det hvis det kan hjelpe med å bli mamma!!!!!!!![:D]
er det jeg trøster meg med, at nå er det nærmeste jeg noen gang har vært til å bli mamma!!

Uffameien[:@]
disse bivirkningene er kjipe altså!! Begynner du på sprøyter den 21.desember? Det er jo ikke så lenge til det...men,lenge nok når en ikke er i form[:(]

Masse god bedring til deg,så tenker jeg du glemmer alt når du i januar står der med din positive test!
Ikke gi opp,du er så nærme[:D][:D][:D]

Bivirkninger er ikke noe moro nei!!
Hvordan går det med deg da ella1????

Vet ikke om jeg begynner med sprøyter da, vet egentlig ingenting før jeg har vært der! Men tviler,, har bare stått på nesespray 16 dager den 21 så regner ikke med å begynne med sprøter før i jula egentlig!!

JEg tenker mer mer og mer på den positive testen skal jeg si deg ( selv om det kan jo være litt farlig det å), og får større og større tro på at dette skal funke!!
Så har INGEN planer om å gi opp, for det er absolutt verdt det (selv om jeg  klager[8D])...[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jeg har vært litt bedre i dag,men er syklig trøtt store deler av dagen[8D]
Jeg også tenker at det er verdt det,så lenge reslultatet kan bli et lite mirakel[;)]...og håpe at vi slepper å gå gjennom dette flere ganger!!
Har du fått ordnet deg sykmelding? Husk at det ikke bare er kroppen som må slappe av,men topplokket også[8D]

masse klemmer & en riktig god helg[:)]

Håper du har vært bedre i dag også[:)][:)]
Har ikke ordna sykmelding ennå...tenker hele tiden at jeg klarer nok litt til [8D]!

Håper du får en kjempe fin søndag!![:)]'
Klem[:D]

Back
Topp