Jada..

Veldig_spendt

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
I dag er jeg 15+4.. Har gjennom svangerskapet så langt ikke kastet opp.. Har vært fryktelig kvalm.. Men har vært heldig.. Helt til i dag.. Usj.. Er det mulig?? Skulle liksom ikke skje dette nå siden jeg har passert 12 uker med god margin.. :-/

Jeg var kvalm for det meste fra kl 14.00 og utover til leggetid fra uke 6 til da jeg passerte uke 13. Oppkast hver eneste kveld! Men NÅ,som jeg er 14+4, ja så kaster jeg opp rett som det er like etter frokost! Kvalm hele døgnet ! Skjønner din frustrasjon der :)

Jeg også kastet opp for første gang nå etter passert uke 12. Trodde symptomene skulle begynne å gi seg nå, men bor jo aldri bedre...

Er ikke noe godt nei.. Vært forferdelig kvalm i hele dag, og føler at jeg har mat langt opp i halsen.. Blir spennende å se hvordan dette skal gå på nattevakt i natt..

Huff, kjedelig at det startet først nå. Føler virkelig med deg. Har mange lange uker foran meg hvis det blir som sist gang.

Huff føler helt med deg der! her begynte det også etter uke 12...

Jeg har det slik som deg, vært uhyre kvalm fra starten men ikke kastet opp heldigvis.. Men fy hvor nærme jeg har vært hver dag.. Å føler ikke at det er så mye bedre etter uke 12:joyful: å svimmelhet av en annen verden :confused: får håpe du slipper det i tiden fremover:) i full jobb i hjemmesykepleien kan det være litt tøft innimellom :joyful:

Back
Topp