Lillefrø15
Forumet er livet
Gratulerer så mye kjære deg
. Termin en mnd etter meg du da
. Jeg hadde mye vondt de 2 første ukene, lille fester seg godt i livmoren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk AFA for at du delte dette med meg og tusen takk for alle gode ord <3 <3Gratulerer så mye med graviditeten skjønne Jada. Du virker som en god person som virkelig ikke fortjener slik behandling som du har fått. Rart at noen som man har vert sammen med så lenge plutselig snur på den måten.
Vet at det ikke kan sammenlignes, men for åtte år siden ble jeg gravid med en sommerflørt. Vi likte hverandre veldig godt der og da. Men når jeg ble gravid og fortalte han det ble han redd. Han "latet" uansett videre den uken jeg var på besøk som om alt var bra. Så reiste han til syden med familien. Etter det hørte jeg ikke et ord fra han. tok ikke telefon. ingenting. Tok jo hintet, men ekstra sårt og skikkelig vondt var det da jeg oppdaget 8mnd senere på en sosialmedie-side at han hadde hatt en kjæreste siden etter han kom hjem fra syden. Men jeg klarte til slutt å glømme at jeg hadde hatt følelser for hele fyren. Tok ferdig eksamen tredje år på vgs med 2mnd gammel baby. Da babyen min var 3 gammel ble jeg sammen med han jeg er gift med idag og skal ha baby nr2 med.
Meningen med min "historie" er at den skal være til trøst. Mye kan se håpløst ut i nuet. Men jeg tror du kommer til å få dobbelte lykken av den sorgen du har hatt Jada! Du kommer til å klare deg fint<3 Fordi du er så god som du er. Fordi du skal få en vidunderlig skatt som kommer til å gi deg så mye glede, selv uten den fjompen som er pappaen. Det fins mange stønader man kan få som alenemamma også. Dette skal gå bra! Sender deg en kjempegod klem! Og håper du finner den kjærligheten du virkelig fortjener. Noen elsker deg fordi du er som du er, og ikke kan leve uten deg!
♥♥♥ Jeg signerer kloke AFA jeg. Det er godt å lese at du gleder deg litt over spira. Dette blir bra. Dette klarer du. Og om ikke dustemannen er der, så er nå i alle fall VI her når du trenger det. Klem ♥♥
Tusen takk <3Gratulerer så mye kjære deg. Termin en mnd etter meg du da
. Jeg hadde mye vondt de 2 første ukene, lille fester seg godt i livmoren
![]()
♥♥♥Tusen takk, jeg setter uendelig stor pris på deg og alle som har støttet meg <3 <3 <3
Det er nok veldig positiv lille spire klorer seg godt fastTusen takk <3
Jeg har mye strekkninger og murringer og sånt ja, blir litt skvetten av det,
men det føles annerledes enn de andre gangene så jeg satser på at det er et bra tegn
pluss kvalm og svimmel <3
Fantastisk, du er gravid Jada![]()
Skulle bare mangle <3 Du må ta vare på deg selv <3Dere får ha meg unnskyldt for at jeg ikke er så veldig aktiv i andre
bøker en min egen akkurat nå, men regner med at dere forstår hvorfor <3
Nei, kjære deg, det skal du virkelig ikke tenke på. Jeg skjønner veldig godt at du har nok med deg selv om dagen ♥Dere får ha meg unnskyldt for at jeg ikke er så veldig aktiv i andre
Komplett forståelse (jeg er motsatt, aktiv i andre,og ikke i egen)Dere får ha meg unnskyldt for at jeg ikke er så veldig aktiv i andre
Tusen takk <3Godt dere fortsatt kan prate greit sammen. Det må dere jo nå som det kommer en liten en. Jeg håper i det lengste at det ordner seg til slutt.. Tenker på deg ♥ ♥