Jada sin bok :)

Oi.

Ja, ikke uventet at du er gravid egentlig, tegnene har jo vært der.

Men at det skulle være akkurat nå, liksom! At det går an!

Håper du finner noen du kan snakke med, du trenger noen. Legen, eller jm dersom det viser seg at du skal bære frem et barn alene, eller en venn eller noen i familien, men noen.

Dette er heftig å takle alene

Kjære vakre jada❤️. Jeg håper mannen angrer å kommer tilbake til deg. Håper du får snakket med noen om alle følelsene dine nå❤️. Vi er her for deg❤️

Tusen takk, det å ha støtten deres har vært en veldig stor hjelp <3

Jo jeg har prøvd å prate med moren min da, men jeg synes det er vanskelig.
Det er lettere for meg å fortrenge det i det daglige, grått har jeg gjort i bøtter og spann alene,
jeg vil ikke gråte mer nå, men det går veldig opp og ned, hjelper jo ikke akkurat med gravidhormoner.
Jeg hadde vel begynnt så smått å komme meg litt opp, men den testen gjorde
brått ting enda mer komplisert, var tøff dag i går.

Når det gjelder han kjenner jeg at jeg er sint, veldig sint, det er vel sterkeste følelse
akkurat nå på morgenkvisten, mer sint enn sorg, det er et godt tegn,
det er et tegn på at jeg begynner komme meg over han, jeg synes jeg fortjener langt bedre.
Det skal veldig mye til for at jeg skulle vurdert å tatt han tilbake om han hadde spurt
etter alt dette, men det skjer nok ikke uansett siden det er gøy å leke fjortiss og sove hos kompis.
Møbler hos faren sove hos kompis, farlig å være alene for en liten duttebass, da kunne han jo
plutselig føle seg ensom og savne jada og det går jo ikke.. vel.. dust!!!

Jeg er ikke sint på den måten at jeg ringer eller sender han sms, jeg er bare sint inni
meg og det kjennes ut som en lettelse på en måte, vet det høres rart ut.
Men jeg er lei av å ha vondt så da er det bedre med sint.

Det er så rart at jeg er gravid, det er ikke noe jeg akkurat kommer til å dele
med fler med det første, fortalte det til moren min da, måtte jo si det til noen.
Først må jeg faktisk forstå det selv.
Alt er bare ja.. uvirkelig, det har skjedd så brått.

I dag må jeg ut å kjøpe inn noe nytt til huset og skulle egentlig ha kjole
til Julebordet med jobben etterhvert, jeg hadde nettopp gitt etter for presset på jobben
og meldt meg på før jeg visste jeg er gravid, uansett blir ingen overrasket om
jeg ikke drikker, siden det er sjelden jeg gjør det og da svært lite.
Får se hva jeg orker av butikker i dag.
Skal bli godt å komme seg ut og gjøre noe på en fridag hvertfall.

Godt du kan snakke med moren din❤️. Skjønner godt du er sint på han, det er utrolig dårlig gjort av han.. Stor klem❤️

Har ikke kommet meg noe sted, er så sliten og trøtt så jeg sovnet igjen isted.
Er så uvvant i leiligheten, nattbordet er jo vekk, senga er mindre,
tv sjenken er vekk, kommoden i gangen.
Jeg glemmer jo dette hele tiden.
Jeg føler meg som verdens mest ensomme menneske akkurat nå.
Her sitter jeg gravid og burde vært lykkelig, istedet er jeg småkvalm og bare trist og lei meg.

Har ikke hørt fra han i dag, ikke noe hvordan går det, tror han
forventer at jeg skal miste siden det har gått den veien tidligere, men når spira har klart å feste seg i alt det
stresset jeg har vært gjennom så kan det jo virke som en skikkelig fighter.
For en situasjon, dette hadde jeg ikke ønsket min værste fiende.

Tror ikke om jeg orker noe shopping i dag.

Jeg klarer ikke å svare på en måte du fortjener akkurat nå, men jeg leser det du skriver og synes utrolig synd på deg. ♥ Du fortjener så mye bedre, og jeg forstår at det blir for mye på en gang til å ta det innover seg nå. ♡ Sender deg mange gode klemmer

Hvor lenge har dere vært sammen? Leser at du har blitt gravid tidligere, men mistet. Hvor mange ganger har du blitt gravid?

Vet ikke helt hva jeg skal si, for som du selv sier så gjorde jo dette alt mye mer komplisert nå :( Men sender deg en stor klem❤️

Nei og nei og nei... Nå ble jeg sinna, rett og slett. Hva har verdens beste Jada gjort for å fortjene dette?? Dette synes jeg er bare hinsides urettferdig. Du skulle sittet og grått av glede over positiv test, og i steden serverer livet deg dette. Det er ikke godt å si hva man egentlig håper på lenger, men jeg er sikker på at du får det til hvis spira blir til termin. Det er så klart enormt tøft akkurat nå, men det vil bli bedre, og da kommer du og den lille babyen til å klare dere helt supert, for du er så vanvittig tøff og flink. Men du skal bare ta deg god tid til å sørge og rase nå, for nå er det ikke rettferdig i det hele tatt. Jeg får så vondt av deg og kunne ønske du bodde i nærheten. Da skulle jeg reist til deg rett etter jobb og gitt deg verdens beste klem. ♡♡♡

Nei og nei og nei... Nå ble jeg sinna, rett og slett. Hva har verdens beste Jada gjort for å fortjene dette?? Dette synes jeg er bare hinsides urettferdig. Du skulle sittet og grått av glede over positiv test, og i steden serverer livet deg dette. Det er ikke godt å si hva man egentlig håper på lenger, men jeg er sikker på at du får det til hvis spira blir til termin. Det er så klart enormt tøft akkurat nå, men det vil bli bedre, og da kommer du og den lille babyen til å klare dere helt supert, for du er så vanvittig tøff og flink. Men du skal bare ta deg god tid til å sørge og rase nå, for nå er det ikke rettferdig i det hele tatt. Jeg får så vondt av deg og kunne ønske du bodde i nærheten. Da skulle jeg reist til deg rett etter jobb og gitt deg verdens beste klem. ♡♡♡
Den klemmen hadde vært god og få også <3
Tusen takk <3 <3

Ny leser, og jeg har ikke så mye annet å komme med enn en klem. For en situasjon. Samtidig, inntrykket jeg har fått av deg i denne boka gjør at jeg faktisk tenker at du klarer det du må klare. Uten dustemenn.

Jeg har rett og slett ikke ord :( har hatt lyst til å kommentere lenge men har ikke visst hva jeg skal skrive.

Håper du kan få noen å snakke med dette om. Det er ikke godt å ha dette inne i seg ❤️ støtter det uansett. Mange klemmer

Jeg har merket i dag at det er slik at når det plutselig murrer masse så blir jeg redd..
Når det verker I korsryggen blir jeg redd..
Med andre ord jeg hadde aldri klart å ende dette med vilje uansett hvor slitsomt jeg har det om dagen.
Jeg skal bli mamma i Juni om alt går bra og jeg vil det, jeg ønsker det
jeg skal klare dette, jeg kjenner i hele meg at det er eneste valget.

Jeg ser frem imot å kunne glede meg, første delmål 6+2.

I dag er jeg vel ca 4+4, termin 28 juni 2016 <3
Det er lov å gratulere nå ;)

Kjære fine deg <3

Jeg har tenkt mye på deg i det siste. Har lurt på om du kanskje var gravid med tanke på symptomene dine. For et mareritt alt dette her har blitt for deg. Dette er da mye mer enn et menneske skal kunne takle :( Jeg støtter deg uansett hva som skulle skje. Det må du vite! Vi er mange her inne som støtter deg og som bare ønsker det beste for deg! Jeg skulle virkelig ønske at situasjonen var annerledes for deg.

Jeg forstår ikke hva som foregår i hodet på det som en gang var mannen du kjente.... det må jo ha rablet totalt for ham. Han må da for pokker ta seg sammen og stille opp for deg! Makan til barnsligheter finner du ikke i barnehagen engang. Det må jo snart gå et lys opp for ham... men når det gjør det så skjønner jeg at det er for seint for din del. Og det forstår jeg godt! Han har tabbet seg totalt ut. Rett og slett.

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe deg... hvis det er noe du trenger så ikke nøl med å gi beskjed!! Kanskje du kan snakke med jordmor, eller kanskje Amathea kan være et godt alternativ? Jeg skulle ønske at du ikke bodde på andre siden av landet og at jeg kunne dra innom deg og trøste deg. Sender deg uansett uendelig mange klemmer og gode tanker <3

Jeg har merket i dag at det er slik at når det plutselig murrer masse så blir jeg redd..
Når det verker I korsryggen blir jeg redd..
Med andre ord jeg hadde aldri klart å ende dette med vilje uansett hvor slitsomt jeg har det om dagen.
Jeg skal bli mamma i Juni om alt går bra og jeg vil det, jeg ønsker det
jeg skal klare dette, jeg kjenner i hele meg at det er eneste valget.

Jeg ser frem imot å kunne glede meg, første delmål 6+2.

I dag er jeg vel ca 4+4, termin 28 juni 2016 <3
Det er lov å gratulere nå ;)
Oi.. leste dette akkurat etter jeg postet forrige innlegg <3<3<3 Da sier jeg GRATULERER!! Du er bare så tøff! Jeg har ikke ord! Du skal bli mamma i juni og dette kommer til å gå kjempebra! Du kan klare alt <3<3

Tusen takk <3
Jeg bare depper, men har jo en skatt i magen, en uskyldig liten en.
Pappan stiller nok opp når han finner igjen hodet sitt, vet jo at det bor en god
mann inni der et sted, så selv om forholdet vårt er over og han har oppført
seg helt uforståelig, så blir det nok en ordning på det.
Skulle bare ønske jeg kunne slippe å ha så vondt, men jeg klarer dette,
barn er en gave, nå bare håper jeg alt går bra med spira <3

Tusen takk <3
Jeg bare depper, men har jo en skatt i magen, en uskyldig liten en.
Pappan stiller nok opp når han finner igjen hodet sitt, vet jo at det bor en god
mann inni der et sted, så selv om forholdet vårt er over og han har oppført
seg helt uforståelig, så blir det nok en ordning på det.
Skulle bare ønske jeg kunne slippe å ha så vondt, men jeg klarer dette,
barn er en gave, nå bare håper jeg alt går bra med spira <3
Dette er nok fighterspiren ♡ virker som den lille har bestemt seg for å bli værende mtp alt du har vært gjennom hittil ♡

Og jeg tror også at pappaen vil ta til fornuft etter hvert. Bare håper det skjer før heller enn siden. Synes han har såret deg nok nå! Nå er det på tide at han tar seg sammen. Han skal tross alt bli far!

Back
Topp