Jada sin bok :)

Pass på deg selv og ikke kjør deg for hardt nå da, vennen ♡♡♡ Uten søvn duger man dårlig. Stor klem ♡

Tusen takk <3
Jeg kom meg gjennom men herlighet så trøøøtt da.
Fikk meg noen minutter på øya da jeg kom hjem, det har hjulpet litt
men er utrolig sliten.

Kroppen min er rar, jeg har spottet av og på lyserosa i hele dag, nå er det plutselig ikke
noe igjen, jeg er bare 11 dpo så synes det er veldig tidlig for tanta å gjøre inntog.
Men har jo vært i mitt eget personlige lille helvete like lenge som jeg er dpo
så er nok ikke så rart det blir litt kluss.

Blir første kvelden vår alene sammen etter han kom hjem for å
kjenne på ting, men han er opptatt med bilen selvfølgelig, for den streika i
morges da han skulle på jobb så blir nok ikke så mye tid sammen,
han har bare hatt nesa innafor og sagt hei og at han driver med bilen.
Blir tidlig natta på oss i dag regner jeg med siden vi begge har sovet lite
og jeg er hvertfall helt klar for søvn, var tungt å tvinge seg ut av senga.
I morgen jobber jeg lang senvakt igjen så håper det blir hyggelig I kveld
og ikke bare gruff over bilen..
Kom igjen universet, spill på lag med meg da :)

Heier på dere ♡♡♡

Håper så inderlig dere finner ut av dette!

12 dpo.

Ble lite prating i går, vi var så trøtte så vi satt bare og så på
noe dyreprogram på tv og la oss veldig tidlig.
Ble kosing da, mitt initiativ, men han var langt fra motvillig, det er da hvertfall noe.
Jobber lang vakt i dag så blir ikke noe samvær å skryte av I dag heller, regner med at han sover
når jeg kommer hjem.
Vi sover så dårlig begge to nå for tiden, jeg er faktisk stuptrøtt i dag og enda jeg må
ha sovet hvertfall 8 timer og det er jo en god natts søvn.
Neste uke jobber jeg ikke like mye så da er det egentlig bra med tid
å være sammen, men det spørs jo om han ikke drar til kompisen sin for å tenke litt et par dager igjen.
Vi får se, jeg er mye roligere rundt alt, var bare en følelse av ro som kom over meg
for et par dager siden, helt uten grunn.. Jeg klarer meg uansett hvordan dette går.

Våknet og hadde litt lyserosa utflod i dag og, det er veldig lite av det,
kun når jeg tørker meg jeg ser det, trodde egentlig jeg skulle våkne med
tr i dag siden jeg aldri spotter rett før tr, men når det først kommer noe så er det tr,
må innrømme tanken på festeblødning har slått meg..
Helt ærlig, jeg blir glad om jeg er gravid, det er jo et veldig ønsket barn til tross
for omstendighetene..
Men mest sannsynlig bare kroppen som tuller, det murrer hvertfall bra mye i dag.
Vi får se..

EDIT: Mørkere farge nå plutselig, så er nok tr ja.

Last edited:
Jeg er single.. tr har ikke kommet fremdeles bare spotting..
Han mente det ikke var noe vits i å bli i helgen, så sånn er det..
Han kommer innom og pakker i morgen..

Fader heller altså. Dette er så sinnsykt urettferdig. Kjære Jada, jeg tenker så uendelig mye på deg ♥♥♥ Dette fortjente du virkelig ikke! Ta vare på deg selv ♥ Masse varme klemmer herifra. ♡

Fy fader!! Dette går ikke an :o blir både lei meg og sint på dine vegne :( jeg tenker masse på deg og ønsker deg alt godt ♡♡ du fortjener bare det beste! Tusen gode klemmer ♡♡

Signerer det andre over her.
Sender deg tusenvis av gode klemmer.
Han våkner en dag opp og innser hvilken fantastisk dame han har mistet, og hvor egoistisk og umoden oppførselen hans har vært.
Du fortjener virkelig noe bedre.
<3 <3 <3

Så utrolig dårlig gjort. Synes det høres ut som du fortjener utrolig mye bedre enn han. Ta vare på deg selv! Sender deg mange gode klemmer! ♥

Nei så fælt :( Signerer de over med at du fortjener bedre enn dette!❤️ ta godt vare på deg selv, håper du nå klarer å snakke med noen som kan være med deg? Det er så uendelig viktig å ikke være alene i en slik situasjon.
Stor klem❤️❤️

Back
Topp