Jada sin bok :)

Cd 21.

Svak test i dag og, men ikke akkurat noe temphopp,
den gikk opp 0,1 i går så hadde håpet den skulle ta av litt i dag og at EL kanskje var i går,
men neida bare og 0,1 i dag og, så ikke noe typisk etter EL stigning,kun 0,2 opp på to dager,
Ser jeg skrev " håper den holder seg høy " i går, riktig hadde vel heller vært "fortsetter å stige",
men gikk hvertfall ikke ned, er jo fremdeles under typisk dpo temp, så jeg vet virkelig ikke.
Hvorfor stiger tempen så sakte om EL har vært
Er bare lei hele greiene akkurat nå, lei testing, temping og hele greia, er nesten tom for ELtester også.
Legger ved bilde av test og chart, tar gjerne imot synspunkter.
21.png

untitled.png

Gah, så frustrerende!! Men tempen stiger jo, det er det viktigste. Jeg tror fortsatt du er dpo og at du får enda mer stigning i morgen, jeg. Men FF kommer kanskje til å slite litt med å sette linje da. Krysser fortsatt fingrene!!

Gah, så frustrerende!! Men tempen stiger jo, det er det viktigste. Jeg tror fortsatt du er dpo og at du får enda mer stigning i morgen, jeg. Men FF kommer kanskje til å slite litt med å sette linje da. Krysser fortsatt fingrene!!
Tusen takk <3 Håper du har rett, jeg er i ferd med å gi opp alt føler jeg,
går veldig uttover humøret, prøver å skjule at jeg nedfor for alle hele tiden.
Er så slitsomt.. på jobb kan det være tøft når folk kommer
ruslende med sine nusselige små som smiler og strekker armene ut til meg når,
foreldrene snakker med meg, jeg smelter jo helt og klarer ikke la være å se på og snakke til
disse nusselige små skapningene som ligger der og gjør seg til i vognene sine, de er jo så skjønne
samtidig det gjør det så veldig vondt i hjertet mitt og gråten sitter i halsen.
Vil så gjerne la mannen min få bli pappa <3 :(

Huff så frustrerende!! Kan ikke kroppen bare gi noen klare signaler da? :( jeg tror nok at du er dpo. Tempen gir vel gjerne klarere svar i morgen?

God klem til deg ❤️ det er så urettferdig! Kan ikke kroppen bare spille på lag. Slippe alle skuffelser :( men jeg tror du er dpo jeg altså.

God klem til deg ❤️ det er så urettferdig! Kan ikke kroppen bare spille på lag. Slippe alle skuffelser :( men jeg tror du er dpo jeg altså.
Tusen takk <3
Håper på bra stigning i morgen da, blir litt mer optimistisk
av at flere tror jeg kan være dpo, går jo tom for tester her så håper det stemmer.
Har vært veldig kvalm av og på et par uker og har tenkt det har vært
pga femar og snart EL, er fremdeles veldig kvalm før jeg spiser om morgenen,
tidenes lengste elkvalme, frister lite med ny femarkur etter denne runden,
så håper dette egget har sluppet nå, og latt seg befrukte :P

Tusen takk <3
Håper på bra stigning i morgen da, blir litt mer optimistisk
av at flere tror jeg kan være dpo, går jo tom for tester her så håper det stemmer.
Har vært veldig kvalm av og på et par uker og har tenkt det har vært
pga femar og snart EL, er fremdeles veldig kvalm før jeg spiser om morgenen,
tidenes lengste elkvalme, frister lite med ny femarkur etter denne runden,
så håper dette egget har sluppet nå, og latt seg befrukte :P

Kvalme før El har jeg innemellom også. Det er ikke noe godt. Men høres ut som du har vært mer plaget enn meg. Satser på spire denne gangen ❤️ det hadde vært så fantastisk ❤️

Kvalme før El har jeg innemellom også. Det er ikke noe godt. Men høres ut som du har vært mer plaget enn meg. Satser på spire denne gangen ❤️ det hadde vært så fantastisk ❤️
Pleier å ha litt, men tror det er bivirkning av femaren den gangen,
for det har vært lenge.
Tusen takk snuppis <3 :)

Tusen takk <3 Håper du har rett, jeg er i ferd med å gi opp alt føler jeg,
går veldig uttover humøret, prøver å skjule at jeg nedfor for alle hele tiden.
Er så slitsomt.. på jobb kan det være tøft når folk kommer
ruslende med sine nusselige små som smiler og strekker armene ut til meg når,
foreldrene snakker med meg, jeg smelter jo helt og klarer ikke la være å se på og snakke til
disse nusselige små skapningene som ligger der og gjør seg til i vognene sine, de er jo så skjønne
samtidig det gjør det så veldig vondt i hjertet mitt og gråten sitter i halsen.
Vil så gjerne la mannen min få bli pappa <3 :(
Huhh, føler meg som den sutrekoppen.. likerikke!
Uff, jeg sender deg en stooor klem, vennen ♡ Det er ikke sutring, det er helt nødvendig å få tømt seg litt for de vonde følelsene inniblant også. Og det er fullt lov å gjøre det her. Jeg tror og håper du er dpo og kan slippe å bekymre deg for det lenger, helst for alltid ♡♡♡

.Cd 22

Samme temp som i går, MEN sjekk denne da nå må det bli EL vel, fremdeles ikke noe
ELslim men det kan jo plutselig komme det, er jo så variernde hos meg..
Har bare en ELtest igjen nå, så nå må det bare være reelt.
Har jobbkveld men bare 7,5 time så klager ikke, nå er humøret bedre,
nå MÅ jp EL komme, eller hva :D
22.png

Ok, den DER er det vel ingen tvil om i alle fall. Hurra! Nå har dette egget å slippe altså. Ha en fin jobbvakt og happy humping senere ♡ ;)

Tusen takk snuppis :D <3
Haha makan til ELtesting med forvirrende tester har jeg heldigvis aldri vært borti :P
Nei, det var da helt voldsomt så mye fram og tilbake det skulle være da :P Nå håper jeg tempen henger med og gir oss entydige svar! Og at du veeeldig snart er i dpo og at en liten spire lages ♡

Back
Topp