Jada sin bok :)

Cd 32, etellerannet dpo.

Snart på maratonvakt på jobb, er jo vant til det, men surt når jeg skulle hatt ferie.
furter egentlig ikke så veldig .. bare litt akkurat nå :P , går over når jeg først er på jobb.
Bare litt over en time til jeg drar på senvakt.
Gleder meg til å komme hjem etter jobb i morgen jeg, da er det helg :D

God helg til alle som kikker innom boka mi <3

Cd 33. Something dpo, dpo something :p

Fytti.. er så sliten, skal lage middag, være oppmerksom mot mine kjære, så
endelig zzzzooooovvveee, ble bare fire timer i natt.

Har planlagt å se en film fra 1985 på netflix, den heter "intet hørt intet sett" og
er med to stjerner fra den tiden, ser hysterisk morsom ut :p :) Gleder meg.
Nå er gubben satt på kjøttoppskjæring, så tar jeg grønnsakene og resten :)

God lørdag til alle venner <3

EDIT: filmen var fra 89, viktig med riktig info :P

Last edited:
God lørdag (litt seint) :) håper du sover godt og lenge nå og at kvelden ble fin :) stor klem :)

Cd 35, dpo dpo dpo.

Tror ikm nærmer seg, er litt overfølsom om dagen.
Håper tr uteblir så jeg slipper å ha henne på besøk på hytta igjen.
Blir hjemme frem til helgen så drar vi opp på hytta noe dager før vi må hjem
pga jobben min.

Vurderer å prøve å få fri en uke eller to iløpet av høsten, har to ferieuker tilgode.

Nå synes jeg det er på tide at vi lykkes i dette babyprosjektet, er overmoden
og vel så det.

Skulle det ikke gå så blir det femar neste pp, som jeg egentlig skulle hatt denne pp'n..
men tenk så flott om kroppen hadde klart skikkelig god modning og EL av seg selv da,
hadde vært noe vel.. Klarte jo hvertfall å få til slipp før cd 30 av seg selv denne gangen,
det synes jeg kroppen fortjener litt skryt for he he :D

Håper tr holder seg unna :) det hadde vært fantastisk om dere fikk det til nå. Og veldig fortjent!! Heia spiren ♡

Krysser fingra for deg. Er virkelig din tur nå!

Cd 35, dpo dpo dpo.

Tror ikm nærmer seg, er litt overfølsom om dagen.
Håper tr uteblir så jeg slipper å ha henne på besøk på hytta igjen.
Blir hjemme frem til helgen så drar vi opp på hytta noe dager før vi må hjem
pga jobben min.

Vurderer å prøve å få fri en uke eller to iløpet av høsten, har to ferieuker tilgode.

Nå synes jeg det er på tide at vi lykkes i dette babyprosjektet, er overmoden
og vel så det.

Skulle det ikke gå så blir det femar neste pp, som jeg egentlig skulle hatt denne pp'n..
men tenk så flott om kroppen hadde klart skikkelig god modning og EL av seg selv da,
hadde vært noe vel.. Klarte jo hvertfall å få til slipp før cd 30 av seg selv denne gangen,
det synes jeg kroppen fortjener litt skryt for he he :D
God ferie og håper det er spire på gang !

Tusen takk <3
Wow tenk at du er 15 uker allerede, synes vi nettopp snakket prøveprat sammen jeg.
veldig glad for at det går bra med deg, håper veldig at vi snart følger etter :)
Enig! Det føles fortsatt litt rart å være gravid. Jeg elsker at magen har poppet fram nå❤️ Det eneste positive med å prøve en evighet, er at man virkelig nyter det når man endelig blir gravid:rolleyes: Håper du kommer etter nå❤️

Enig! Det føles fortsatt litt rart å være gravid. Jeg elsker at magen har poppet fram nå❤️ Det eneste positive med å prøve en evighet, er at man virkelig nyter det når man endelig blir gravid:rolleyes: Håper du kommer etter nå❤️
Åhh ja, det er drømmen vettu <3
Så artig at magen har poppet frem, bare å nyte videre :D

Tusen takk :)
Så god du er som heier på meg midt oppi alt det du er gjennom nå.
Veldig stor varm klem til deg <3
Må jo gå videre. Var så sikker på hva som var i ferd med å skje, så mye av den psykiske prosessen var nok startet på tidligere.
Håper hvertfall for deg nå! ❤️

Back
Topp