Jada sin bok :)

Ingenting å rope hurra for, kan bare si helt sikkert at forrige test må ha vært tullestrek,
ellers ville denne fra i dag vært klar positiv, noe som dere ser at den ikke er, men skygge har den,
selvfølgelig har den skygge, kan ikke få enten eller jeg nei.

Ja vel da vet jeg at jeg kan få svært såre puppetupper av bare progesteron i kroppen også,
trenger ikke bety hcg, det var det eneste som jeg ikke har hatt bortsett fra når det har vært
spire og hovedgrunn til at jeg var optimistisk nå.

28.png

EL må ha vært bra sen på pergo denne gangen siden tr fremdeles mangler cd 33.
Forøvrig hadde jeg 5 ikke 10 tester, trodde det var 10 siden det er det jeg pleier
å bestille, men var vel optimist da sikkert.
Ja også har jeg jo den cb+ liggende og da, glad jeg ikke kastet bort den på ikkeno' .

Nå lurer jeg fælt på når EL har vært og når tr kommer, men vi har kost jevnlig
gjennom syklusen, spesielt andre halvdel etter halebenet mitt ble bedre så har
nok truffet EL, men vi vet jo hva det hjelper fra før.

Har fremdeles helt syke puppetupper men nå er det ikke spennende lenger, bare
blæææhh og nå vet jeg at kvalmen kun er pollen også, hadde jo håpet selv om jeg prøver
å være tøff i trynet.
Er skikkelig lei meg nå, håpet så veldig, føler meg bare dum som håpet..
men vil alikevel ikke innse at det er helt tapt før trblææ.
Håper alltid litt jeg, uansett hvor deppa jeg blir og negative testene er :P

Jaja om et par timer er det jobb, vil ikke.. vilbareleggemegunderdyna!

Neste pp blir det dobbelpergo kur igjen, siste kur, funker det ikke da heller gir jeg opp.

Takk for heiinga alle finingene :) <3

Æsj så kjedelig. :(

Håper du har hatt sen EL og at du får positiv test om noen dager. ♡

(Vil jo anbefale deg å prøve Letrozol før du gir opp, det er flere gode studier som viser at hos mange kvinner fungerer Letrozol bedre enn Pergo. Og vi har jo hatt såå mange langtidsprøvere her på BV som har blitt gravide med Letrozol. Jeg bare må gjenta det, nå ble jo Sara akkurat gravid på Letrozol også.)

Æsj så kjedelig. :(

Håper du har hatt sen EL og at du får positiv test om noen dager. ♡

(Vil jo anbefale deg å prøve Letrozol før du gir opp, det er flere gode studier som viser at hos mange kvinner fungerer Letrozol bedre enn Pergo. Og vi har jo hatt såå mange langtidsprøvere her på BV som har blitt gravide med Letrozol. Jeg bare må gjenta det, nå ble jo Sara akkurat gravid på Letrozol også.)
Tusen takk <3

Ja har fått med meg at Sara ble gravid, så det i ikm tråden hennes og gratulerte der,
ble veldig glad på hennes vegne, og optimistisk, så håpet veldig å følge etter med
en like fin test.

Vet ikke hva gyn min mener om Letrozol, hun har ikke nevnt det.
Det hun sa sist var at etter denne kuren jeg skal på nå så skulle vi
la naturen ordne det selv om jeg ikke blir gravid, hun har virkelig tro på pergo
fordi mange av pasientene hennes har lykkes med det.
Jeg kan jo nevne det, men håper at neste kur funker og jeg slipper,
jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker mer etter alle disse årene jeg har brukt
på dette, er bare følelsemessig utkjørt.. sliten..Vet du, jeg håper alltid at det skal bli
positiv test, men jeg forventer det ikke, snakk om forvirra hode.

Tusen takk <3

Ja har fått med meg at Sara ble gravid, så det i ikm tråden hennes og gratulerte der,
ble veldig glad på hennes vegne, og optimistisk, så håpet veldig å følge etter med
en like fin test.

Vet ikke hva gyn min mener om Letrozol, hun har ikke nevnt det.
Det hun sa sist var at etter denne kuren jeg skal på nå så skulle vi
la naturen ordne det selv om jeg ikke blir gravid, hun har virkelig tro på pergo
fordi mange av pasientene hennes har lykkes med det.
Jeg kan jo nevne det, men håper at neste kur funker og jeg slipper,
jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker mer etter alle disse årene jeg har brukt
på dette, er bare følelsemessig utkjørt.. sliten..Vet du, jeg håper alltid at det skal bli
positiv test, men jeg forventer det ikke, snakk om forvirra hode.

Jeg håper at du enten er gravid nå eller at neste kur er det som skal til. ♥

Ville bare nevne det allikevel, siden det er to helt forskjellige medisiner som virker på helt forskjellig måte, og derfor for mange er sånn at Letrozol virker best faktisk. Her på FS er det vel flere som har blitt gravid med Letrozol enn pergo det siste året. Jeg forstår godt om du ikke vil mer, og ikke orker. Det må du selvfølgelig velge selv. ♡ Om du trenger litteratur/referanser om Letrozol så si ifra. (Og om du får resept så er det 30 piller i en pakke, nok til 6 pp'er, eller en del enkle og et par doble kurer, så man kjøper jo gjerne bare én pakke.)

Krysser fortsatt fingrene for deg for det egget som har løsnet den syklusen du er i nå. ♡ Og jeg kjenner meg igjen i å håpe, men ikke tro at det kan skje. Det er fryktelig slitsomt.

Åå, så vanvittig nedtur :( Håper fortsatt litt på at det kan være for tidlig! Stor klem til deg ♡

Neste pergokur skal jeg ha UL igjen for å ikke vite når egget slapp er slitsomt.
At det har sluppet er det eneste jeg er sikker på.
Skulle ønske jeg var gravid nå, vil ha positiv test jeg :P

Så frustrerende!
Tar du EL-tester?
Var på fjellet i påsken og hadde med tester, gikk tom rett etter jeg kom hjem, hadde bare noen få.
Fikk to tester som var så godt som positive, siste på cd 12, så ble de svakere igjen og jeg
gikk tom ja.. Men egget har sluppet senere.. tydligvis mye senere siden jeg er på cd 34 nå.

Driver og forsker litt i boka, nevner at det murrer veldig forrige torsdag.
Kanskje EL har vært så sent som forrige uke, finner jo ut av det etterhvert på
den ene eller den andre måten, men er slitsomt synes jeg.
Svake streker ser jeg bare bort fra, har jo fått ørti før.
Tydligvis ikke styr på denne kroppen hverken på eller uten pergo, pausemnd sist var
faktisk kortere enn denne har vært nå.
Er bare å vente videre, men godt å ventilere litt i denne boka, er jo derfor jeg har den :P

Snart på jobb, da slipper jeg tenke mer på det.

Håper du snart får svar på hva kroppen driver på med. Aller helst i form av to streker!

Cd 35,

Ikke noe nytt å melde.

Tar vel en test i morgen om det fremdeles ikke skjer noe.
Blir veldig overrasket om det er noe, er nok bare syklusskluss på pergo og .

Last edited:
Back
Topp