Jada sin bok :)

Heier! Masse! ♡

Trøtt i trynet.no :p

Her gikk jeg stuptrøtt rundt hele dagen i går også får jeg ikke sove om natta fordi
jeg tenker alt for mye, og når jeg først sovner så våkner jeg og må tisse og etter
det har jeg vært våken så er skikkelig zombie i dag, men opp må man jo :)

Våknet uten tante blææhh.. så nå håper jeg virkelig de testene dukker opp i ettermiddag.
Vanskelig å se for seg at noe mer enn skygger skulle dukke opp, men herlighet som jeg ønsker det.
Vet ikke om jeg tester i kveld eller i morgen tidlig, tar det litt som det kommer, men mye mulig det
blir en kveldstest altså, er fire dager siden forrige bt og jeg er på cd 32.
Forventer et pålitelig svar, være seg det ene eller det andre.

Det murrer så masse så vet ikke helt hva jeg skal tro..

Dette er så spennende :D Krysser virkelig alt jeg kan for at det er spire på gang :)

Håper de testene dine er i postkassa i dag. For nå er jeg så spent :D den /de har det med å bli positive nå :)

Dette er så spennende :D Krysser virkelig alt jeg kan for at det er spire på gang :)
Åå dette er så spennende! Håper sånn for deg! ♡ krysser alt jeg har for positiv test :)
Håper de testene dine er i postkassa i dag. For nå er jeg så spent :D den /de har det med å bli positive nå :)

Tusen takk <3 :)

Ønsker det så veldig veldig veldig, men så murrer det også veldig så,
men jo er faktisk spent selv også denne gangen, veldig spent.
Kommer til å grine om det skulle vise seg å være noe.. og grine ellers også..
Med andre ord, jeg kommer til å grine i kveld, ønsker veldig at det blir av lykke :p
Bare testene kommer da selvfølgelig, mulig jeg griner om de ikke kommer og haha :)

De murringene kan være et godt tegn dem ;) Bestevennina mi gikk over tiden og hadde litt små symptomer, men siden hun hadde murringene så nektet hun å tro at hun var gravid bare at mensen var litt forsinket.. Og når jeg da fikk henne til å ta en test, så ble den fort positiv ja :P

Så spennende, håper det lyser to fine streker mot deg i kveld! :D Jeg har fortsatt mensmurringer 14+0, men hadde spesielt mye de første ukene, så det trenger ikke være et dårlig tegn ;)

Åh herregud så fort tiden går! :eek: 14+0 allerede. ♥

Jada: Håper testene ligger i postkassen i dag. Synes du må ta en med en gang. ;)

Nå er jeg hjemme, har vært på besøk ;)

Og hurra, testene har kommet, det frister veldig å bare ta en men ble en del kaffe
i kveld med påfølgende tissing, så vet ikke helt, vil helst ha litt konsentrert urin hvertfall slik
at jeg kan stole på resultatet.
Greia er jo fremdeles den at jeg ikke vet hvor jeg er i dpoland og den testen på torsdag
kan jo godt bare være tull slik som så mange ganger før, er jo umulig å si..

Kjenner jeg har roet meg litt nå som jeg har tester og mulighet til å ta en, får se
om jeg klarer å holde meg litt iløpet av kvelden, hvis ikke blir det hvertfall testing
i morgen tidlig uansett.
Utrolig deilig at de har kommet hvertfall, oppdaterer når jeg har testet uansett når det
blir og uansett resultat og kommer nok til å fortsette å teste i dagene fremover
så lenge "styret" uteblir uansett.
Takk for at dere heier <3 :)

Så spennende, håper det lyser to fine streker mot deg i kveld! :D Jeg har fortsatt mensmurringer 14+0, men hadde spesielt mye de første ukene, så det trenger ikke være et dårlig tegn ;)
Åååå takk for at du delte dette :)
Og tenk at du er 14 uker på vei, tida har jammen gått fort, veldig glad for at
det går bra med deg <3 :)

Lykke til med test i morgen, vennen! Håååper jeg kan våkne til to streker i denne dagboka :D

Back
Topp