Jada sin bok :)

Gleder meg til denne dagen, skal på Harrytur til Sverige og få fylt opp frysern :)

Cb+ er skumle tester så tror ikke jeg tar den i morgen,
jeg tror venter på bt, de pleier jo komme ganske fort så kan den cb spares til den dagen jeg
faktisk har fått en skikkelig tydelig teststrek på bt, de er jo ikke så sensitive og er dyre så
bedre å spare den.. troooor jeg hvertfall haha, er jo kjent for å plutselig ombestemme meg :P
Men akkurat nå føler jeg for en testepause, så like greit at jeg gikk tom, man blir
jo litt småsprø i hodet av disse svake strekene som dukker opp i hytt og pine.

Jobber med å skifte instilling og forventninger, har liksom en sånn inngrodd vane
av å forvente bare skyggestreker og så.. nothing.. må gi slippe på det og finne tilbake
til den forventningsfulle optimisten jeg vet bor inni meg, det er den jeg må lære
meg å kjenne på.

Jeg drømte jo så fint her for et par uker siden at jeg hadde fått en tydlig bt og cb,
husker følelsen godt.. jeg ropte på mannen og var helt skjelven av glede.
Den drømmen skal være sann, det SKAL den, det ER en sanndrøm det der
..jepp for det har jeg bestemt :P

Er nødt til å finne troen for å orke fortsette, jeg bare må :)

Så, nå er det bare å kose seg og slappe av litt når man endelig har en fridag
før man reiser på shopping.

:D

Klem til fine deg også! Håper av hele mitt hjerte at du om noen dager får en test som ikke trenger å tydes, men er klokkeklar positiv :D

Nå har posten kommet, men uten tester, så da er det bare å vente videre.
Vet ikke helt hvor jeg er i dpoland, men pleier jo få tidlig EL på pergo fra cd 11- cd 15.
Men tror den må ha vært litt senere nå.
Joda får bare pent vente, dukker de opp mandag kan jeg teste tirsdag om det fremdeles
skulle være grunn til det da.. :p

Håper sånn for deg ♡ kjedelig at ikke testene kom. Håper strekene blir sterke og fine når du først får testet :)

Håper du må teste på tirsdag. :)

...eller mandag kveld O:-)

Cd 31.

Samme ståa som i går her.

Har vært mye trøtt i det siste pga pollensesongen er i gang,
I går var jeg virkelig helt gåen enda det ikke var sol.
I dag skinner sola, får bare håpe jeg alikevel er litt mere opplagt i dag,
er helt pakke tett i nesa.

Alikvel liker jeg at det er sol og at det er vår:D

Skal lage kake i dag og feire at bonussønn har blitt tenåring, han hadde
bursdag for litt under to uker siden så vi har ikke hatt han før nå
etter bursdagen. Nå er de to yngste barna i huset tenåringer, så snart på tide at
denne babyen dukker opp synes jeg :P

I dag har jeg vært av og på småkvalm hele dagen, trøtt, nipla er såre og tåler
ikke berøring, minner veldig om det jeg ønsker så inderlig dette altså..
Meeeen så er det disse mensmurringene da.. og pollensesong som kan være
årsak til trøtt og småkvalm .. blahhh..
Hadde vært godt å hatt bt testene i hus nå, så jeg hadde sluppet
å vri hjernen så mye, men på den andre side så er det veldig pyton med skygger og..
Jeg må da ha passert ikm nå på pergosyklus, det må jeg da??
Ikke godt å vite med denne kroppen men..
For mye tid til å tenke i dag visst, skummelt det :rolleyes:
Hvorfor er det så vanskelig for meg å tro at vi kan ha klart det, eller... det er
vel ikke så rart heller, men det kan jo ha skjedd det kan jo.
Huff nå som jeg har luftet dette våkner jeg vel i morgen med blæææhhh, men håper ikke det da.
Håper på spire..

Men hadde du ikke en CB+ liggende da? Nå er det vel gått såpass langt at du burde kunne få en bedre strek på den enn de skyggende vel? :smiley-angelic002

Men hadde du ikke en CB+ liggende da? Nå er det vel gått såpass langt at du burde kunne få en bedre strek på den enn de skyggende vel? :smiley-angelic002
Jooo stemmer det, men er jo så mange som har lagt ut bilder av den med svake streker som
ikke har betydd noe.. selv om du har jo rett i at det burde vært klar strek nå om jeg er ved ikm,
men så vet jeg jo ikke helt sikkert om jeg er det heller, har lyst til å spare den som
en slags bekreftelse test om jeg først får skikkelig strek på en billig test, vil ikke kaste den bort
om det ikke er noe liksom.
Så selv om jeg tenker så det knaker så får den bare ligge litt til :P

Back
Topp