Jada
<3
Takk takk, ja ville være bra deilig om det er reelt denne gangen<3 <3Krysser for at det er spire og ikke tullestrek![]()
Skal snart på jobb så da slipper jeg tenke så fælt noen timer heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk, ja ville være bra deilig om det er reelt denne gangen<3 <3Krysser for at det er spire og ikke tullestrek![]()
Jaaa .. nervevrak herSyns den er sterkere jeg![]()

Bare gjetter på dpo siden jeg ikke vet denne gangen, men kanskje 12, er hvertfall på cd 28 i pergosyklusNoe, definitivt! men svakt.. Hvor mange dpo tror du at du er?
Jaaa .. nervevrak herPliiiis vær en reell strek, plis plis pliiiis
![]()

Åh <3 Jeg håper sånn at dere får kjærlighetsbarnet nå <3Har hatt en veldig bra dag i dag, men kjenner tankene surrer i bakhodet,
er jeg gravid eller er jeg ikke.. er en stund siden jeg har vært så håpefull som nå.
Ja skuffelsen blir stor om tr kommer, men det blir det om jeg håper eller ikke,
så jeg håper
Det har murret veldig i dag, av og på så jeg har sjekket x antall ganger
etter farge, men ikkeno enda.
Tror ikke jeg har flere bt, hvertfall der hvor de jeg har brukt nå lå,men kan jo hende det
ligger en et annet sted i skapet.
Har en cb+ men den venter jeg med.
Så mest sannsynlig ikke mer testing før lørdag.
Gubben kom med har du fått mensen spørsmålet sitt i går, han pleier alltid
å spørre, men har vært lite "mas"om det denne gangen heldigvis
for det gjør meg bare enda mer frustrert, vil jo så gjerne gi mannen min et barn, et felles barn
et helt ekte kjærlighetsbarn <3
Håper det er en spire på gang nå![]()
Tusen takk <3Åh <3 Jeg håper sånn at dere får kjærlighetsbarnet nå <3
Også håper jeg at du finner en bt-strimmel liggende i skapet et sted og at vi får se to fine streker i morgen![]()
![]()