Jada sin bok :)

Neida, orker bare ikke påminnelsen i boka, holder at jeg vet det er sånn,
trenger ikke skriftlige påminnelser. Er 7 dpo i dag, er jeg gravid blir det ny dagbok. <3
Skjønner <3 Begynte å lure om det var noe jeg ikke hadde fått med meg. Håper det blir ny gravdiddagbok, jeg :)

Cd 24, xy dpo.

Kanskje ikke avslutte boka alikevel, har jo fjernet det gamle og
kjenner jeg trenger et sted å skrive av meg litt, og jeg fikser ikke være
aktiv i ikmtråder, alt er så "spennende" der.. for de andre, jeg synes ikke det
er spennende, jeg vil bare ha spira på plass.. punktum!
Er lei av å være den evige prøver, nå er det søren meg vår tur!
Skrev meg på en ikmliste med ikm etter ELtesten men den er jo feil uansett
regner jeg med, så.. nei orker ikke, gidder ikke bry meg med det, det får bare stå sånn..

Denne syklusen er jeg usikker på når EL har vært, eneste jeg vet er at den har vært.
Jeg fikk to bortimot"positive" ELtester samt to dager med tempøkning som kunne indikert at jeg er 12 dpo i dag,
hadde det ikke vært for at tempen sank igjen og var veldig lav i to dager,
noe som gjorde meg så frustert at jeg ikke gadd tempe mer og jeg hadde ikke mange ELtester
så det er umulig å vite eksakt da jeg ikke fikk testet mer etter den svakere.
Jeg kom uansett sent igang med tempingen så.. vel sånn er det.

Så mest sannsynlig ikke 12 dpo, men kanskje 8-9 eller noe sånt, er på cd 24 hvertfall
og på pergo har jeg jo vanligvis hatt tidlig EL, så tipper senest cd 16.
Til tross for skader så har vi kost ofte nok til at aksjer skulle vært på plass
uansett når EL har vært, siden det ikke har gått mer enn to dager mellom
fra den antageligvis fruktbare perioden og frem til nå, ikke fordi vi måtte men
fordi vi hadde lyst, heldigvis at vi fremdeles koser for kosens skyld.
Men vet jo at det skal mer til enn å bare treffe EL etter så lang tid, egget må også bli forført
av en kjekk og kvikk svømmer.
Kanskje har det skjedd, vi får se.

Tok bt i går og fikk den vanlige skyggestreken, ja dere vet hvordan de ser ut
har fått en "million" sånne før og plasteret i boka :P
Testa selvfølgelig igjen i dag.. ja man håper jo ikke sant.. ooog samma greia i dag.. bombe liksom.
same old same old..
Gi oss positive test nå da, kom igjen, en skikkelig sterk og fin en!

Sånn ellers så er det mye jobbing om dagen og jeg er sliten, jobbet i går og er på'n igjen i morgen.
Skal ut og spise i dag, er lenge siden så det blir hyggelig.
Bedre i baksiden, gjør mest vondt når jeg sitter eller løper så håper de har gode stoler der :)

Kjekt å se deg skrive her igjen :)
Skjønner greien med ikm-grupper, men håper jo at det blir skikkelig spennende for deg denne pp :) heia spiren :)

Håper du får pos test❤️. Og helst veldig snart❤️. Skjønner deg veldig godt at det er ikke er så spennende med ikm grupper når man er langtidsprøver.. Jeg holder meg til de jeg følger, min dagbok og tempetråden.. Sender deg uansett en stor klem og håper vi flytter ut snart, og helst sammen❤️❤️

Vet dere hva, jeg er rett og slett kongen av såvidtsynlige streker på bt tror jeg.
Jeg begynner å lure seriøst på om dette er de eneste "strekene" jeg kommer til å få se også.
Jeg har ikke talt hvor mange slike jeg har hatt gjennom tiden men vi snakker
om mange.. vet ikke om jeg skal le eller grine, jeg klarer jo aldri, aldri å ikke håpe
at denne gangen. nå denne gangen så er det begynnelsen på noe.. evigoptimist :P

Men jeg tror ikke at det er noe på gang nå, jeg kjenner den stikkingen i nedentilen jeg pleier
å få før tr dukker opp.
.20..png

Ser at jeg har kutta bildet litt rart men whatever.. er ikke positiv uansett,
bare styggeslemmeskygge på den.. ville bare vise , som vanlig .

Humøret er uansett bra, life goes on :)
Nå blir det jo en femte runde med pergo alikevel siden forrige runde ble med enkelkur.
Så kanskje alle gode ting er 5.. så snart tr kommer så er det rett på dobbelpergo,
men det blir siste.

Glad jeg begynte å skrive her igjen, har savnet det kjenner jeg, det hjelper faktisk å tømme seg
på denne måten.. jeg får noen merkelige innfall innimellom, nei denne boka får
nok leve til jeg enten har spire eller rett og slett kaster inn håndkle :P

Jobber herlige korte vakter denne uka, bare 5,15 t, det er så godt.
Starter kl ett i dag, så bare slapper av og vasker litt klær og sånt småplukk. :D

Hmmm... irriterende at du skal få så mange tullestreker :( men synes det er bra at du er evig optimist. Man trenger det. Jeg ser faktisk rosafarge på streken din på mobilen. Håper masse at den skal bli sterkere ♡

Godt å se at du har valgt å skrive igjen, uendelig deilig å få tømt seg for alt av tanker og frustrasjon innimellom :) Men disse skyggestrekene dine altså, når skal dem ta slutt?! Håper så inderlig at du snart får 2 flotte rosa streker som lyyyser mot deg❤️

Godt å se at du har valgt å skrive igjen, uendelig deilig å få tømt seg for alt av tanker og frustrasjon innimellom :) Men disse skyggestrekene dine altså, når skal dem ta slutt?! Håper så inderlig at du snart får 2 flotte rosa streker som lyyyser mot deg❤️
Tusen takk <3 ja jeg håper og håper.
Har så utrolig lite lyst til å proppe meg med pergo igjen, merker
det mer og mer på humøret for hver runde.
Så håper at det er en spire der, men symptomer gir jeg bare opp å tolke
dessuten så kjenner jeg rumpa så godt hele tida fremdeles etter jeg skadet meg
så kjenner ikke så veldig mye annet, kanskje like greit :P

Tusen takk <3 ja jeg håper og håper.
Har så utrolig lite lyst til å proppe meg med pergo igjen, merker
det mer og mer på humøret for hver runde.
Så håper at det er en spire der, men symptomer gir jeg bare opp å tolke
dessuten så kjenner jeg rumpa så godt hele tida fremdeles etter jeg skadet meg
så kjenner ikke så veldig mye annet, kanskje like greit :P

Det skjønner jeg veldig godt :( Det gjør nok noe med humøret når man må bruke sånne medikamenter tror jeg :( Ja symptomer er noe herk, for de kommer jo mnd etter mnd dem :P Uff ja det hørtes ikke mye godt ut det der! :( Håper smerten snart gir seg :) Men aller mest så håper at jeg at du får en fiiin positiv test :D

210415.png

Samme test bare større bilde, ser rosa ut irl, men bildet blir alltid svakere.

Pokker og, nå får det være noe på gang her assa.
Ikke vet jeg hvor jeg er i dpoland heller, men vil tippe 10 dpo.
Må innrømme at jeg er pittelittegranne spent akkurat nå.

Takk snuppa <3
Ja har enda håp :p

Og håper tr kommer snart hos deg så dere får prøvd igjen og da skal spira sitte, basta! :)
er bare noen dager til tr dukker opp. men er den ventingen som er så utrolig kjedelig. ja den spira har det med å sitte nå. hos deg også :D

Vis vedlegget 113585

Samme test bare større bilde, ser rosa ut irl, men bildet blir alltid svakere.

Pokker og, nå får det være noe på gang her assa.
Ikke vet jeg hvor jeg er i dpoland heller, men vil tippe 10 dpo.
Må innrømme at jeg er pittelittegranne spent akkurat nå.
Jeg er også spent. får ikke lov til å være tullestrek denne gangen! Den testen har med å være positiv! basta

Back
Topp