Jada sin bok :)

Fantastisk med normale sykluser. Tenk de som alltid har det. De ANER ikke hvor heldige de er :p Kom igjen nå egget, du har å feste deg godt godt godt denne gangen :D

jeg har normal syklus men blir jo pokker meg ikke gravid fordet :P
Hehe, neida, men det hadde vært greit med litt flere sjanser i løpet av et år. Og du skal se at du er gravid allerede :D

Jeg har jo fra før "normale" sykluser sånn egentlig. Selvom el kommer cd 11. Jeg klagde jo på det. Men når jeg tok pergo og el kom cd 32 så skal jeg aldri klage på el cd 11 mer :p så jeg føler virkelig med deg :)

Men skulle jo helst ønske at mine "normale" sykluser hjalp da. Hehe:)

Takk takk :)
Kurset var faktisk veldig bra, ble mye latter.
Nå er jeg bare veldig veldig sliten, men det føles godt.

Ellers er jo 5 dpo en rolig tid prøvemessig, for tidlig til å teste, for tidlig for graviditessymptomer..
Egentlig veldig godt.
Jeg må jo ufrivillig men villig pga crinonetilskudd om det har klaffet,
starte testing tidlig, så første test ryker om bare 3 dager.
Har ingen hast dit kjenner jeg, gruer litt, men føler meg også ganske rolig.

Pratet med gubben om å kanskje sette en stopper på prøvinga snart, siden vi har
prøvd så lenge og jeg ikke blir yngre, men det bare fnøys han av gitt, så får vel prøve litt til da :P
Men hadde vært bra hyggelig om det er en liten desemberspire på plass nå altså,
er overmoden føler jeg he he :D

Jeg gruer meg til å teste. Kunne heller ventet på mensen :)

Enig med gubben jeg! Men satser på at du ikke trenger å prøve mer! Nå må det bli desembernurk på oss ❤️

sender deg en stor klem. Håper humøret blir bedre etter du får bælja ut litt tårer.
Kjenner meg så altfor godt igjen i det du skriver.

Kjenner meg veldig godt igjen jeg også. Det er en vanvittig tøff berg-og-dalbane denne prøvingen. Det er helt lov å klage litt innimellom. Stor klem til kjære deg ♡

Sender deg en stor klem ♡

Back
Topp