Jada sin bok :)

Haha, fantastisk :D Ææ, nå blir jeg litt nervøs. Kanskje jeg bare skal prøve og hente ut en pakke pergo med en gang, just in case. Har jo hørt at flere sliter med å få tak i :S

Haha, fantastisk :D Ææ, nå blir jeg litt nervøs. Kanskje jeg bare skal prøve og hente ut en pakke pergo med en gang, just in case. Har jo hørt at flere sliter med å få tak i :S
Sikkert lurt å forhøre seg hvertfall siden det virker som det er leverandøren
som er tom.
Men satser på at du ikke trenger det ;)

Da jeg slet forrige uke, fikk jeg beskjed om at det var forventet levering i slutten av uken/ila neste uke. Så jeg håper det betyr at leveringsvanskene er over hvis jeg må ha en kur til. :rolleyes:

Men du skal jo ikke ha mer pergo du - du skal jo ha to fine streker! :D :D

Og Jada: så utrolig bra at du fikk tak i, det hadde vært skikkelig urettferdig hvis det skulle stoppet deg nå!! Satser på at det er superpiller du har fått! :D

Da jeg slet forrige uke, fikk jeg beskjed om at det var forventet levering i slutten av uken/ila neste uke. Så jeg håper det betyr at leveringsvanskene er over hvis jeg må ha en kur til. :rolleyes:

Men du skal jo ikke ha mer pergo du - du skal jo ha to fine streker! :D :D

Og Jada: så utrolig bra at du fikk tak i, det hadde vært skikkelig urettferdig hvis det skulle stoppet deg nå!! Satser på at det er superpiller du har fått! :D
Ah, ok, så bra. Men jeg drar nok ut og kjøper det inn i morgen uansett. Om jeg skulle være så heldig å være gravid, skal jeg nok tåle at jeg har brukt penger på en unødvendig pergoeske :p Hyggelig at du heier :D

Og heia Jada, selvfølgelig ;) :D

Så var de utsolgt for pergo da, var visst noe med at leverandøren ikke hadde eller noe sånt.
Men jeg hadde flaks alikevel, de hadde et tilsvarende perparat som heter Clomifen-ratiopharm.
Samme som Pergo bare tyskt.
Påklistert lapp hvor det står: Uregistrert preparat.
Dette preparatet er ikke alminnelig tilgjengelig I Norge.
(Skaffes ved spesiell søknad)
Så flaks for meg, og nok en gang flaks ved at jeg trengte det nå siden
utgangsdatoen er februar 2015.
Det er 10pakning istedet for 5pk som pergo så flaks igjen at jeg skulle ha dobbeltkur uansett :)
Siden jeg hadde så mye flaks så håper jeg dette er skikkelige lykketabletter
som gir super modning til et skikkelig gullegg, ble litt optimistisk igjen
jeg, etter alt dette :p
Hurra! Det der må jo bare være meant to be:-)

Så koselig å kunne feire litt i en ellers litt kjip periode. :D Håper du blir gjort skikkelig stas på, for det fortjener du! <3

Back
Topp