Jada sin bok :)

Har du lagt inn noen aksjer i det siste? I tilfelle du har EL nå? Vi har jo sett eksempler på unnfangelser CD40+ her inne. :) Krysser hvert fall fingrene for at nå skjer det noe! ♥

Tusen takk :) <3

Legger inn aksjer jevnlig vi ja, har aldri fokusert kun på når
jeg tror EL er heldigvis, alt fra to ganger daglig til annenhver dag,
og en sjelden gang går det to dager mellom, men det er sjelden, så skulle være sikra :P
Liker innsatsen deres :D Bøyer meg i støvet, gjør jeg også. Knis :p

Hi hi, vi er glad i å kose :P
Derfor jeg ikke linker ff hit inn he he, har vel nevnt det en gang tidligere
og tror jeg he he :D Alle trenger ikke vite, får holde med boka mi sine lesere :)
Det er faktisk de kryssene gubben er mest opptatt av når han tar en titt
på charten min.. jaja, gutter er gutter uansett om de er midtveis i 30 åra :P
Jeg bare rister på hodet og ler :joyful:
Hahaha, så herlig :D Ja, du har fortalt det før. Så det en gang du screenshotta grafen din her. Syntes ikke det så så ekstremt ut jeg. Hehe :P Men skjønner at du ikke ønsker at alt skal ses av allmennheten altså! Det må jo være godt å vite at det aldri skal stå på aksjene i alle fall :D

<3

❤️ ❤️ ❤️

Gratulerer med dagen til tenåringen!

Håper du snart får en etterlengtet skatt. ❤️

Cd 47 forts..

Disse veldige murringene jeg har hatt i lengre tid har avtatt de siste par dagene,
bare litt småmurring innimellom nå, mens puppa er mer ømme nå i dag kjenner jeg.
Så det er vel egget som har jobbet og slitt i lang tid med å slippe som har forårsaket det tenker jeg.
Føler meg mer og mer overbevist på at egget faktisk endelig har sluppet nå :)
Håper virkelig det.

Høres veldig logisk ut det du skriver der så egget har helt sikkert sluppet nå:) satser på du får premien nå etter denne lange syklusen :)❤️

Back
Topp