Jada sin bok :)

Det er godt å høre at du har troa! Jeg håper veldig veldig sammen med deg, og sender deg samtidig en god klem <3

[

Vedlegg

• 23122014.png
    23122014.png
    81 KB · Visninger: 66
Last edited:
Uff fa:(. Skjønner deg så godt, det er tøft nå.. Og spesielt for dere som har andre ting å beskymre dere for❤️. Håper du får tidlig rosa strek i morgen og skyggestrekene kan brenne i h*****.. Også krysser jeg for at dere fikk en pos tilbakemelding på prøvene til svigerforeldre din❤️. Stor jule klem fra meg❤️❤️

Det er så urettferdig at dere skal få dette med kreften på toppen av det hele. Jeg håååper sånn at dere kan gi svigers verdens beste gave som kan få tankene litt vekk fra det andre! Og jeg ser i alle fall skyggen uten problem. Håper den utvikler seg til fin strek denne gangen. Utrolig rart at du skal ha så sterk skygge gang etter gang etter gang. Kan det hende at du egentlig har hatt noen kjemiske her og der? At du egentlig trenger litt mer hjelp på veien? Sender deg en stooor klem selv om jeg vet at det ikke gjør ting bra igjen <3

God jul, vennen <3

Jeg ser denne og. SPENNENDE! :D

Jeg aner en sterk på begge, men det er litt for uklart til å se om den er noe sterkere :/ Håper du snart får en klar og fin strek som det ikke er noen tvil om!

Back
Topp