Jada sin bok :)

Gruffer mer over et møte jeg må i på jobben på fridagen min til onsdag,
har lyst til å droppe det, må høre med el sjefs hvor viktig det er at jeg er der
Wow, har du en egen EL-sjef du a? Kanskje det er h*n som tuller til utfloden nå? Hahaha... Jeg måtte bare.. Knusktørr.. :P

Så rart med utfloden forresten. Men det er jo som du sier, kanskje det er pergo som tuller det til litt? Vi får vente i spenning og se hva som skjer :) Godt du fortsatt har troa. Jeg håper sammen med deg! :D

Haha, ja du tok den ja, litt sånn småtørr humor osv midt i prøvinga er kjekt å ha det :P

Ja rare utfloden, men men sånn er det..
Tempet i dag da, første siden 6 dpo, var 0,1 høyere enn 6 dpo.
Negativ test, dvs med den samme gamle svaksvakstrek som tydligvis bare
er tull siden den ikke endrer seg.
Har virkelig såre brystvorter, herregud.. det kunne jeg aldri tenke meg å si i en samtale
med noen uttafor BV tror jeg, syns jeg hører det:
"Hvordan har du det i dag da?"
"Joda takk, bra, slimete hvit utflod og såre nipler og du da?"
"Tjoa, tappen min er lukket og tempen høy."
Hahahha :D jeg dauer :D :D

Jada humøret er bra, det er som det er og blir som det blir :P

Snart på jobb, kveldsvakt :)
Haha, ja, jeg er veldig veldig glad for at det meste holder seg innenfor forumets "fire vegger" :D Ha en fin kveldsvakt, snuppselupp! :-*

Haha, ja du tok den ja, litt sånn småtørr humor osv midt i prøvinga er kjekt å ha det :P

Ja rare utfloden, men men sånn er det..
Tempet i dag da, første siden 6 dpo, var 0,1 høyere enn 6 dpo.
Negativ test, dvs med den samme gamle svaksvakstrek som tydligvis bare
er tull siden den ikke endrer seg.
Har virkelig såre brystvorter, herregud.. det kunne jeg aldri tenke meg å si i en samtale
med noen uttafor BV tror jeg, syns jeg hører det:
"Hvordan har du det i dag da?"
"Joda takk, bra, slimete hvit utflod og såre nipler og du da?"
"Tjoa, tappen min er lukket og tempen høy."
Hahahha :D jeg dauer :D :D

Jada humøret er bra, det er som det er og blir som det blir :P

Snart på jobb, kveldsvakt :)
Ha ha:). Det er noe å tenke på:). Ler meg ihjel :p. God vakt ❤️

Fader a, ikke du og :( Dritt-tante :mad: Nei, ikke minst håpet!! Stor klem til deg <3

Forstår veldig godt hva du tenker. Jeg er så lei av å tempe, jeg. Kanskje fordi jeg kommer rett fra en 80 dager lang syklus da.. :P Men likevel. Lei av å tenke på at man prøver! Håper du klarer å kose deg med førjulstid og heller bruke energien på det :) Det er godt man har det å glede seg til i det minste :D Klem til deg <3

Så heldig du er at tr har reist:). Her reiser hun vel tidligst i morgen:@.
God bakt og god helg❤️

Så snill du er som tar en vakt for en annen. Også på en lørdag a gitt :) Jeg synes også TR burde ha reist på tidenes dannelsesreise nå og ikke komme tilbake før om et års tid :P Ha en fin søndag!

Back
Topp