Jada sin bok :)

Hjemme igjen nå jeg :D
Var kjempehyggelig, må være søndag, for det er eneste dag alle har fri samtidig,
jeg var første som dro da, men var så trøtt så orket ikke bli med ut etterpå :D
Aha, da skjønner jeg! Men så bra du koste deg til tross for trøttheten :D Her har vi ikke planlagt julebord enda en gang.. Og da er det noe som sier meg at det ikke kommer til å bli noe av i det hele tatt.. :P

Denne gangen går det bra vettu :) og slimhinnene så jo fine ut :) så du kan nok ta det med ro ❤️ spennende denne uken her nå altså ❤️

Ja fy søren spennende er det :P
Tisser hele tida jeg, sikkert nerver ..

Håper pergoen farer pent med deg, det som skjedde meg sist
var så uvanlig at gyn min aldri hadde vært borti det før.

Hehe :) satser på at det gjør susen for deg og meg alle de andre denne syklusen :) har hentet ut crinone i dag og Jeeezes så dyrt :p over 500 kr, så håper ikke det blir så altfor mange sykluser jeg har behov for den altså! Hehe

Ja dyre greier, ikke sikkert at du egentlig trenger den, men da
har du hvertfall alt på plass for at en evt spire skal kunne feste seg :)
Det er jo progesteronen som gjør slimhinnen tykk og fin :)

Ja :) progesteronen min var jo akkuratt på grensa sist så jeg er glad for at jeg har fått det, da slapper jeg litt mer av :)

6 dpo :D

Våknet med veldige luftsmerter kolikkaktig i natt, lå våken lenge, heldigvis roet det seg,
men er fremdeles veldig ømt og en god del luft.
Murret kraftig et visst annet sted da jeg våknet på morgenen i dag så trodde jeg skulle
bli møtt av tr på do men phuuuuu.. ikke antydning i dag heller :p
Tempen er som i går heldigvis :p
Nervepirrende dager dette ..
Huff, det hørtes ikke godt ut! Håper det ikke er noe vedvarende. Veldig bra at TR holder seg langt unna:D

Back
Topp