Jada sin bok :)

Jeg har også pause mnd nå:). Jeg ble gravid sist i pause mnd, men det ente med MA:(. Men jeg har også god tro på pause mnd:). Må vi få flytte ut begge to:D.

Blir det juni termin da?

Ååå, nå er jeg kjempespent! Lover godt at du ikke blør, selvfølgelig, og at du er så trøtt:) Migrene er noe dritt ja. Håper det gir seg helt nå.

Ja vi får satse på at vi kommer oss inn på Juni og blir der til Juni :P
Jeg skal sjekke hva jeg har av tester i dag, har holdt meg unna
der de ligger for ikke å bli fristet :)
Testet ikke forrige pp siden TR kom så tidlig,
så testene jeg har er fra pp'r før det, så jeg husker ikke hva som er der, men vet jeg har
en dobbelpakke med cb+ hvertfall og kanskje en bt eller to, tror jeg hvertfall har en bt :D

Masse lykke til <3
Spennende:). Jeg har mange tester:). He he:). 1 dobbelpk CB +, 3 cbd og 15 bt tror jeg, he he:). Lenge leve galskapen:).

Så spennende, venter du til ikm dagen med å teste?:). Jeg er bare 2 Dpo, kanskje 3. Ff har ikke satt kryss enda:).

Så utrolig godt at lutealfasen er frisk igjen da i det minste. Og jeg håper håper håper at det er spire på gang nå! :D

Skjønner ikke hva så mange av dere gjør våkne midt på natta?!o_O Synes det er så mange som våkner 4-5-6 om morgenen. Håper du fikk hvilt litt på dagen:) Venter du til IKM med test, siden du ikke har billigtester? Skjønner det godt isåfall.:)

Back
Topp