Jada sin bok :)

Gaaah, surreegg!!!

Cd 22.

Dagens sammen med en g-test jeg tok for, ja bare for å ta en :P
Ble svak strek på g-testen også, rett til høyre for
hullene som kom i den, men slik er det jo med meg og disse testene.
Hadde det vært som på ELtesten hadde jeg dansa haha.

30.5.png

Nå er jeg tom for ELtester, fordi jeg enkelte dager har tatt
en på kvelden og.
Men hadde jo ikke trodd jeg måtte vente så lenge.

Tempen høyere igjen i dag, grafen ser helt merkelig ut.
maigraf.png

Nå er det straks på jobb, skulle ønske jeg hadde fri, gleder meg til å komme hjem
fra jobb i kveld :D

Endelig hjemme fra jobb :D

Litt dumt jeg ikke har tempet hele syklusen, for jeg aner jo ikke hva tempen lå på før cd 14.
Kanskje EL virkelig har vært, men at jeg ikke har fanget det opp med testene.
De dagene jeg har tatt test på kvelden også var de jo lik de fra morgenen.
Men det har jo vært bare helt tilfeldig når jeg har gjort det, husker ikke hvilke dager en gang, for jeg
gadd ikke ta bilde når de ble like, ikke har jeg kommentert det her heller ser jeg.
Men jeg har ikke hatt ømme pupper, så vet ikke helt om jeg tror det har vært.

Jaja, får bare fortsette å tempe og svi av en g-test nå og da og se om det skulle ha skjedd noe.
Får jo svar før eller siden på den ene eller den andre måten :confused:

Du har så tydelig skygge på g-tester at jeg blir rent provosert! :P Enda godt du er vant til det nå da, men likevel litt irriterende sikkert. Hadde vært digg om egget allerede har sluppet. Er jo helt merkelig at denne syklusen skal bli så lang med dobbel pergo og allting. Hva ER det som skjer med eggene for tiden?? Liker de ikke at det snart er sommer? :P

Nå foreslår ff dette:
Note: Your chart data does not allow ovulation to be pinpointed to within a 24 hour timeframe.
Your temperature suggests, however, that ovulation may have occured between CD 17 and CD 21.

Vel, har ikke hatt hverken positiv ELtest eller andre tegn på EL
så den kommer nok med et annet forslag om noen dager.
Tempen var ¨på 37,4 I dag, det er etterELtemp egentlig, men jeg
tror kroppen bare rører.
Kjenner absolutt ingenting, ikke noe, ikke murring ikke ømme pupper.

Det er som det er og plutselig er det noe annet. orker ikke spekulere så mye på dette nå.

Herlig med fri i dag, endelig slappe av litt :)

Cd 24.

Og tempen hopper og spretter, begyner å lure på det termometeret gitt.
Fremdeles ingen ømme pupper, så tror ikke EL har vært enda.
Har ikke kjent noe murring siden rundt cd 14 sånn ca, frem til da murret det mye,
så synes det er merkelig at EL ikke har vært.

Gir bare opp å skjønne noe ting, jeg orker ikke spekulere så mye på det mer
blir bare deppa og det orker jeg ikke mer, er bare lei hele greiene.
Er stort sett innom her for å se hvordan det går med de andre, for egen del skjer jo ingenting,
ikke noe spennende å dele.

EL kommer når den kommer, ikm blir når det blir.
Bare 4 uker til vi reiser på hytta, og masse jobbing frem til da, så går fort gleeeder meg til ferie :D

Jaja, snart på jobb.

Ja da har det hvertfall vært antydning til murringer iløpet av dagen, men om det er
førELmurringer eller førTRmurringer aner jeg ikke, er jo ikke sikkert at noe
egg slipper om det ikke allerede har det, selv om ingen tegn på det.. meehhh ..

Kom igjen da, eggeeet! Slipp!!

Kom igjen da, eggeeet! Slipp!!
Murret mye i dag tidlig før jeg sto opp og, så kanskje det slipper nå snart,
hvis det ikke er TR på gang.. Jeg har uansett bare gitt opp, to sykluser etter hverandre
på pergo og laaange.. er bare kanskje ikke meninga at vi skal få kjærlighetsbarnet vårt sammen :(
Nei er deppa og på grinern, får logge av før jeg begynner tute.. snart på jobb så skjerpings.

Huff. Det er ikke noen god følelse. Sender deg en stor klem♥

Murret mye i dag tidlig før jeg sto opp og, så kanskje det slipper nå snart,
hvis det ikke er TR på gang.. Jeg har uansett bare gitt opp, to sykluser etter hverandre
på pergo og laaange.. er bare kanskje ikke meninga at vi skal få kjærlighetsbarnet vårt sammen :(
Nei er deppa og på grinern, får logge av før jeg begynner tute.. snart på jobb så skjerpings.
Uff :( kjære søte deg ♡ klart det er meningen at dere skal få kjærlighetsbarnet deres! Utrolig kjipt at det skal være så vanskelig, men jeg er helt sikker på at det vil gå for dere til slutt :) kanskje allerede nå :)

Kjære, fine Jada <3 God, varm klem sendes din vei!

Huff. Det er ikke noen god følelse. Sender deg en stor klem♥
Uff :( kjære søte deg ♡ klart det er meningen at dere skal få kjærlighetsbarnet deres! Utrolig kjipt at det skal være så vanskelig, men jeg er helt sikker på at det vil gå for dere til slutt :) kanskje allerede nå :)
Det er vondt å ha slike tanker og følelser. Håper så inderlig at kjærlighetsbarnet snart kan finne veien ❤️
Sender deg en stor klem❤️❤️
Kjære, fine Jada <3 God, varm klem sendes din vei!

Tusen takk <3 <3

Cd 27.

Murrer en del nå, men om det er EL på gang eller TR vet jeg ikke,
bare noe skjer skal jeg bli glad.
Tempen forteller meg absolutt ingenting om dagen, opp 0,2 fra i går, men
den har jo hoppet og sprettet så kan ikke lese noe av det.
Om EL faktisk var så tidlig som jeg først hadde forhåpninger om burde TR
dukket opp i går, om den var cd 14 første dag jeg tempet burde den være
i morgen. Etter det har jeg ingen dag jeg mistenker EL i det hele tatt om den
ikke er rundt disse dager basert på murringer.
Tok en bt i dag, negativ, men forventet ikke annet heller sjekket bare for å sjekke.

Får kjøpe inn en hel haug med ELtester neste gang, 21 var jo ikke nok og tempinga
funker dårlig av en eller annen grunn.

Humøret er ikke akkurat fantastisk når jeg tenker på prøving, så jeg
prøver jeg la være å tenke på det når jeg ikke er innom her.

Snart på jobb, sola skinner og det er vel egentlig sommer, bare 3 uker og 3 dager
til ferie :D Så har noe å glede seg til :D

Cd 28.

Ingen Tr, murringer, tok test i dag og idioten, selvfølgelig var den negativ.
Kanskje EL er i disse dager nå siden det murrer sånn, eller så er TR rett rundt hjørnet.
Kjenner bittelitt i puppsa nå, bittelitt i går også uttpå dagen, så kan være det ene eller det andre.
Pokkers kropp altså, kan den ikke bare oppføre seg.
Tempen ned 0,1 fra i går, er på 37, 1 i dag, men den har hvertfall sluttet å hoppe og sprette sånn veldig.
Håper ff klarer å finne EL om jeg får EL, vurderer å discarde de hoppene tidligere i syklusen,
nå som tempen endelig er mer stabil, bli lettere å fange opp da, det var jo ingen varige høye
temper, bare sprett opp og stup ned.

Jeg sitter her og leser litt i andres bøker, kjenner jeg håper så veldig
for disse andre som også sliter, og depper med når det ikke skjer.også gleder jeg meg over de som har slitt og endelig
lykkes, blir helt på grinern, det må jo føles helt uvirkelig, skummelt og herlig og.. ja... *sukk*
vil så inderlig selv også, ser for meg fjeset til mannen når han får se en skikkelig positiv test.
Da jeg fikk den skyggestreken som var så tydlig cd 22, var han helt enig med meg
at det måtte være feil, så han har bena godt plassert på jorda han og etter alt dette.

Håper alikvel, klorer meg til håpet om at en dag.. om ikke så alt for lenge..
Jeg blir jo ikke yngre, så nå må det snart skje noe om det skal skje noe.
Drømmer om positive tester, drømmer at jeg har baby, våkner og .. blæhh..
Tenk å våkne til to positive tester, det hadde vært noe det :)

Jaja, hei og hopp, straks på jobb, så er det helg og frihelg til og med, det skal nytes,
prøve å ikke tenke så mye på prøvinga, bestiller rolig dag på jobb i dag <3

Håper så inderlig at dere snart får to flotte streker på testen :) Dere fortjener det så innmari❤️

Håper at du kan få oppleve det snart! ♥ To streker og en baby i andre enden.

Back
Topp