Jada sin bok :)

Ja det gjør vondt langt inn i sjelen, sitter der og stirrer på testen
og håper.. kom igjen bli strek, bli strek, også kommer de derre dumme skyggestrekene opp innen
fristen også håper du enda mer, kom igjen bli tydeligere kom igjen, kom igjen!!!
Men neiiiida.. lei av kjeller'n.

Eller når man får positiv blir glad men nervøs og mister.. fy søren det er så urettferdig.
Og sist med deg, jeg var så sikker på at det kom til å gå bra med deg siden du kom såpass langt,
det var så fælt at det skulle ende sånn :(

Ja nå må det da være vår tur til å klare dette, alt man trenger er ett egg og en spermie,
så det burde jo i teorien være plankekjøring! :P
Det er bare pining disse testene. Rett og slett. Heldigvis egentlig, så står jeg på prednisolon fast nå, så trenger ikke tidligteste for å begynne med det. Men tipper testetøsa vinner lell. Man vil jo så gjerne bare komme til neste platå. Selv om det er langt derfra til mål...
Hadde nesten troa sist jeg også, særlig etter fin UL i uke 9. Men den gang ei...:(
Nå tar vi juni sammen!❤️ ok?

Det er bare pining disse testene. Rett og slett. Heldigvis egentlig, så står jeg på prednisolon fast nå, så trenger ikke tidligteste for å begynne med det. Men tipper testetøsa vinner lell. Man vil jo så gjerne bare komme til neste platå. Selv om det er langt derfra til mål...
Hadde nesten troa sist jeg også, særlig etter fin UL i uke 9. Men den gang ei...:(
Nå tar vi juni sammen!❤️ ok?

Ok, Juni it is <3

Jeg så på testen nå for første gang siden morgenen fordi jeg hadde tenkt
å kaste den, men la merke til at skyggen hadde blitt hakket tydligere nå når
den er tørket, så tenkte jeg fikk ta bilde av den og legge ut, så har jeg enda en til sammenligning
senere, er så dumt at jeg får disse her hver eneste pp, hadde vært bedre med helt blenda
når det alikevel ikke er noe.

BT8.9..png

Åh. Jeg håper at dette er den gangen det er noe mer enn tull. ♥

Åh. Jeg håper at dette er den gangen det er noe mer enn tull. ♥

Tusen takk for det <3 <3 hadde vært noe gitt, men synes den ligner veldig
på forrige mnd test, så vi tviler egentlig..

Alikevel er jeg så dum at får opp håpet litt enda en gang enda jeg vet at jeg fikk
tilsvarende strek forrige mnd uten at det var noe, dessuten er den jo tørr nå og
jeg tok ikke bilde av den fersk siden jeg tenkte den var så svaaak.

Huff at man alltid må håpe sånn enda man vet så veldig godt at det
bare er tullestrek.
Jeg er håpløs, men pokker og.. ønsker jo så inderlig ufattelig masse mye mye mye :P

Tusen takk for det <3 <3 hadde vært noe gitt, men synes den ligner veldig
på forrige mnd test, så vi tviler egentlig..

Alikevel er jeg så dum at får opp håpet litt enda en gang enda jeg vet at jeg fikk
tilsvarende strek forrige mnd uten at det var noe, dessuten er den jo tørr nå og
jeg tok ikke bilde av den fersk siden jeg tenkte den var så svaaak.

Huff at man alltid må håpe sånn enda man vet så veldig godt at det
bare er tullestrek.
Jeg er håpløs, men pokker og.. ønsker jo så inderlig ufattelig masse mye mye mye :P

Det er helt umulig å være bare fornuftig med dette her. ♥ Jeg har full forståelse med de ambivalente tankene dine. Jeg er spent på neste test hvert fall, og håper og krysser fingrene! ♡

Det er helt umulig å være bare fornuftig med dette her. ♥ Jeg har full forståelse med de ambivalente tankene dine. Jeg er spent på neste test hvert fall, og håper og krysser fingrene! ♡
Tusen takk, er godt å ha andre som har vært nettopp her jeg er nå så utrolig mange ganger,
som forstår skrullinga mi og ikke bare avskriver meg som en desperat tulling som aldri lærer..
får holde at jeg tenker litt sånn om meg selv innimellom :P
Jeg vil så veldig gjerne bli med deg til Mai <3 <3

Tusen takk, er godt å ha andre som har vært nettopp her jeg er nå så utrolig mange ganger,
som forstår skrullinga mi og ikke bare avskriver meg som en desperat tulling som aldri lærer..
får holde at jeg tenker litt sånn om meg selv innimellom :P
Jeg vil så veldig gjerne bli med deg til Mai <3 <3

Vi lærer aldri når håpet er så stort. ❤️
Jeg vil veldig veldig veldig gjerne ha deg med til mai. ❤️ :)

Håper virkelig den utvikler seg❤️, ikke vanskelig å se:)

Takk for det <3 <3

Vi får se, har ikke den største troa, har fått så
alt for mange slike, ville isåfall være en helt utrolig herlig overraskelse om
det plutselig skulle blitt sterkere.
Men så er man 11 dpo i dag så burde jo vært mye mer tydelig om den var reell og ikke bare
en som alle de andre jeg har fått tidligere pp'r.

Takk for det <3 <3

Vi får se, har ikke den største troa, har fått så
alt for mange slike, ville isåfall være en helt utrolig herlig overraskelse om
det plutselig skulle blitt sterkere.
Men så er man 11 dpo i dag så burde jo vært mye mer tydelig om den var reell og ikke bare
en som alle de andre jeg har fått tidligere pp'r.
Kan jo hende hcg er litt lavere nå da:)

Oi, nå øyner jeg håp her! Håper du ditcher meg og stikker til mai istedet :D

Gah, de derre strekene dine altså! :confused: Jeg håååper de er reelle denne gangen ♡

Back
Topp