jada,dette forholdet da..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
veldig kort fortalt; sambo sa han ikke visste om han elsket meg mere for ca 1 mnd siden...
så gikk jeg rundt "på vent" og var drit lei meg i ca 2 uker, og nå for en ukes tid siden kom han å sa at han elsker meg allikevel, og bare var forvirret en periode(vi har hatt en nedgang,mtp hus abort ovs.) så ble litt mye for han..

men faen altså, jeg er ikke helt fornøyd enda jeg[8|] hvordan kan han svinge så jævlig da??
(v har vært sammen i 5 år liksom)...
jeg er forvirret..
jeg er jo glad for at han har "funnet ut" av det, MEN hva tilsier at han ikke skal vingle slik en annen gang vi f.eks møter motgang??

skal ta det opp med han i dag, og det vet han..
men skjønner dere dilemma eller?
kan jo ikke bare gå å late som det aldri har skjedd, og han vil ikke prate om det egentlig, men jeg sitter igjen med masse spørsmål og usikkerhet da[:-][8|]

off,skjønner deg godt jeg..

hadde blitt litt sur tror jeg.. er jo ikke gøy for deg at han kommer med sånn når det kommer motgang,og er jo viktig for dere begge å snakke om det istedenfor å bare skyve det vekk!
det kan plage forholdet i ettertid også det om det ikke blir snakka ut om..

lykke til[:)]

Har det sånn nå og det er helt jævlig. Min har fremdeles ikke funnet ut av det. Jeg for min del klarer ikke å late som at det ikke skjer/har skjedd og det må du få han til å forstå. Hvor fælt du hadde det, for menn er ikke så gode ting. Og så får du heller be han bli bedre til å kommunisere, evt. parterapi, for å hindre at dette skjer igjen om dere møter litt motgang. Ønsker dere lykke til videre[:)]

ORIGINAL: stolt mamma 2008

off,skjønner deg godt jeg..

hadde blitt litt sur tror jeg.. er jo ikke gøy for deg at han kommer med sånn når det kommer motgang,og er jo viktig for dere begge å snakke om det istedenfor å bare skyve det vekk!
det kan plage forholdet i ettertid også det om det ikke blir snakka ut om..

lykke til[:)]
nettopp!!! jeg klarer ikke å late som at det aldri har skjedd, for hvis vi faller tilbake på det gamle nå, så kommer det til å skje før eller senere igjen! for det var jo tydelig at han ikke var helt fornøyd..
har prøvd å snakke om det før, men han bare avfeier det og skyver det under teppet..
jeg klarer ikke det, jeg må snakke og få svar, før jeg kan stole på han igjen og move on...
gleder meg til i dag, håper jeg blir litt klokere[:-] er jo meg dette gikk utover, han virket irritert for at jeg dro opp tema[:-] "jammen, vi har jo hatt det så bra i det siste nå"...eeeeeh,ja vi har det, men det betyr ikke at jeg går rundt å tenker på det

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Har det sånn nå og det er helt jævlig. Min har fremdeles ikke funnet ut av det. Jeg for min del klarer ikke å late som at det ikke skjer/har skjedd og det må du få han til å forstå. Hvor fælt du hadde det, for menn er ikke så gode ting. Og så får du heller be han bli bedre til å kommunisere, evt. parterapi, for å hindre at dette skjer igjen om dere møter litt motgang. Ønsker dere lykke til videre[:)]
off, føler så med deg..stakkars[:(][:)]
takk for det, vi MÅ bli flinkere til å kommunisere ja, ellers er dette dødt løp..
han har sagt det selv å da, så da er det jo håp[:-]
håper dere finner ut av det også,lykke til[:)] *klem*

Anbefaler deg å bestille time på familievernkontoret for parterapi, vi skal dit neste mandag, og har ventet siden midten av desember for å komme inn. Anbefaler å bestille så fort som mulig før det skjer noe mellom dere som ikke kan løses. Finnes også intensive weekender på forskjellige steder der man kan lære mer om å kommunsiere på bedre måter, det er helt privat og man trenger ikke dele noe med andre kursdeltakere. Det koster penger, men om man virkelig sliter kan det være verdt det. Jeg tenker å prøve det om vi ikke føler det går bedre etter familievernkontoret.

sendte han melding istad, etter å ha pratet litt på tlf.

jeg; Elsker deg da...Derfor jeg er så redd..har behov for å prate om alt bare, slik at jeg blir ferdig med det..håper du forstår

fikk svar istad; Nå ble jeg glad[:D] Ja jeg forstår..Elsker deg(kysse smily)

jau...[8|] kanskje det er han som er redd nå?[8D] moahah---*kremt* neida

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Anbefaler deg å bestille time på familievernkontoret for parterapi, vi skal dit neste mandag, og har ventet siden midten av desember for å komme inn. Anbefaler å bestille så fort som mulig før det skjer noe mellom dere som ikke kan løses. Finnes også intensive weekender på forskjellige steder der man kan lære mer om å kommunsiere på bedre måter, det er helt privat og man trenger ikke dele noe med andre kursdeltakere. Det koster penger, men om man virkelig sliter kan det være verdt det. Jeg tenker å prøve det om vi ikke føler det går bedre etter familievernkontoret.
ja, har tenkt tanken..jeg går fast til psykolog hver tirsdag da, og en annen psykolog der gav meg nummeret hennes, og ba meg gi det til sambo hvis han ville prate..
Han dro dit,litt motvillig, men kom hjem veldig lettet..dette var før jul, han vil dit mer utover dette året..

Så der har vi jo gjort NOE..men vi prater jo ikke sammen der da..
hvor hendvender man seg egentlig?[:-]

Kanskje han trenger å bli litt skremt for å forstå hvordan du hadde det? De sier jo at den beste terapien er å: walk a mile in eachothers shooes. Tror nok det ligger noe i det for å forstå hverandre og kommunisere på best mulig måte[:)]

Samme skjedde meg..
Han sa at han ikke visste om han elsket meg lengre, men fant ut at han gjorde det allikevell.
Noen måneder senere gjorde han det slutt, for han ikke elsket meg lengre.
Og jeg ble jo veldig usikker første gang han sa det[&:] Håper dere finner ut av det![:)]

Søk på familievernkontoret i din kommune, enten på google eller på gulesider, evt. ringe kommunen og høre om de har nr. dit eller kan sette over. Her ligger fam. kontoret atskilt fra rådhuset og har eget nr man må ringe

ok, da skal jeg iallefall lufte det for han[:)]

ORIGINAL: Elisemoor

Samme skjedde meg..
Han sa at han ikke visste om han elsket meg lengre, men fant ut at han gjorde det allikevell.
Noen måneder senere gjorde han det slutt, for han ikke elsket meg lengre.
Og jeg ble jo veldig usikker første gang han sa det[&:] Håper dere finner ut av det![:)]
au...[&:]

ORIGINAL: SiljeVT

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

veldig kort fortalt; sambo sa han ikke visste om han elsket meg mere for ca 1 mnd siden...
så gikk jeg rundt "på vent" og var drit lei meg i ca 2 uker, og nå for en ukes tid siden kom han å sa at han elsker meg allikevel, og bare var forvirret en periode(vi har hatt en nedgang,mtp hus abort ovs.) så ble litt mye for han..

men faen altså, jeg er ikke helt fornøyd enda jeg[8|] hvordan kan han svinge så jævlig da??
(v har vært sammen i 5 år liksom)...
jeg er forvirret..
jeg er jo glad for at han har "funnet ut" av det, MEN hva tilsier at han ikke skal vingle slik en annen gang vi f.eks møter motgang??

skal ta det opp med han i dag, og det vet han..
men skjønner dere dilemma eller?
kan jo ikke bare gå å late som det aldri har skjedd, og han vil ikke prate om det egentlig, men jeg sitter igjen med masse spørsmål og usikkerhet da[:-][8|]

vi hadde d også slikt enperiode..hadde da vert sammen i 2 år.. saambo satil meg at han ikke elsket meg i hmm.. okt eller nov. og vi slo egentli opp.. men jeg klarte ikke være borte fra han.. dagen etter bestemtevi oss for å prøve,men han kunne ikke si han elsket meg enda..jeg ventet i 8 mnd på å høre han si det ijen.. og kommer aldri til å glemme den dagen 5.august 2005.. siden den gang har vi barevokst nermere hverandre.. varen utrolig tøff periode,men nå har vi d kjempebra [;)] lykke til [:D]
så godt det gikk bra!![:D]
jeg sa til han at jeg ikke ville høre de ordene(jeg elsker deg) før han var klar og MENTE DET!!
høres kanskje rart ut, men jeg hadde nesten HÅPET at han skulle ta seg bedre tid til å tenke over alt,og ikke forhaste seg med noe! men å gå fra elsker, til ikke elsker og elsker igjen på 1 MÅNED forvirrer meg[:-]
er jo drit vondt for oss, og tiden går saaaaakte, men nesten bedre at man bruker 8 mnd enn 1[:-][8|]

bump...godt jeg har time hos psykologen min etterpå[:-][:-][>:]

Back
Topp