JABBETRÅD 18 juli

tonky

Forelsket i forumet
Hallo folkens[:)]

Då va me komt endå en dag lengar i juli,krysse av på kalenderen for kvær dag....
Eg e iallefall ennå her ,dette e den sjette dagen med vonde kynnere og tak i ryggen,et lite stabeist eg går å bære på.....Vil ikkje ut....
Ska iallefall på akkupunktur imårå,håpe sånn at det hjelpe ting i gang....
Begynne å bli leie avhompibompi det e så stress når magen e i veien,og så får eg sånn ekkel følelse når hu ligge å olstre inni der[8|]

jaja ha en nydelig dag snuppiser

Termin i dag og mååååååååååååå føde!!!!![8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
Blir helt gal her snart jeg assa!!

ORIGINAL: Memme

Termin i dag og mååååååååååååå føde!!!!![8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
Blir helt gal her snart jeg assa!!

He du prøvd akkupunktur???????det ska vær ganske effektivt[:)]

Godmorgen alle sammen!

Nå må jeg ærlig innrømme at jeg begynner å bli litt lei - jeg kunne også tenke meg å få ut lille snuppa nå [8|]. Men ser sterkt ut til at hun har heeeelt andre planer! Hun er utrolig flink til å holde meg våken om nettene med ville akrobatiske øvelser inni her, men å sende ut noen modningssignaler, neeeeeida [:@]. Tror jeg må ta et alvorsord med henne når hun kommer ut....

Men i mellomtiden gleder jeg meg over alle de som føder, og å se på bildene av de små de er jo sååå nydelige!! Er noe spesielt med de julibarna, altså [;)].

Ha en finfin dag i solen [:)]

Ingen som e jabbe sjuke i dag?????E alle bare kjempe leie nå????

Halloen...!
Uff, nå er det mange som er lei her...[&:] Begynner å bli litt selv også,
(egentlig mest bare at magen er i veien)
men gruer meg til fødselen, så vil ikke ennå på en måte!
VIL BLI MAMMA, MEN VIL IKKE FØDE!![&:][&:][:o][:o]

Imorgen skal jeg på kontroll. Det blir vel da den siste, siden jeg skal bli satt i gang neste uke!
UÆÆÆHHH!! Egentlig deilig å vite at jeg skal slippe å gå masse over termin da hvertfall!

Ellers håper jeg dere har d fint jenter! STÅ PÅ, VI ER FLINKE ALLE SAMMEN! (snart er alle juli-bebisene her!)[:D][;)][:)]

kjempelei er ordet...
vært til den legetimen jeg hadde håpet jeg skulle slippe..hadde håpet bebisen var kommet....men har fått ny time om 8 dager...håper jeg slipper å bruke den nå da.......[:)][8|][8D]

Nå såg eg nettopp på august forumet at 4 stk av dei ska settast i gang i neste uka....Nå begynne nesten august babyane å sniga litt innpå[8D][8D]

ORIGINAL: tonky

Nå såg eg nettopp på august forumet at 4 stk av dei ska settast i gang i neste uka....Nå begynne nesten august babyane å sniga litt innpå[8D][8D]

Nei fytte rakkern, dette går jeg IKKE  med på! Jeg ligger foran i køa!!!!!! [:@]   [;)][:D]

Jeg vil ha ut denne bebisen NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp