Jabbe jabba 12 august

Buffi

Forumet er livet
[:)][:)][:)]

Vel da var jeg våken[:)][:)] Jenta mi og min samboer sover enda[:)][:)]

Uvant å våkne først gitt[&:]

nå ska me på legevakten me Emil han har våre syge siden onsdag[&:]
me har vært me ei så e liga gammale så emil og hu har hatt streptokopter og e redd hu har smitta beibien min[:(]
Så me får se ka de seie på legevakten..

ubs æ har itj sove enda æ...[:o]  Så æ si go morgen og go natt i samma setning hær hihi[:D]

Har hatt venninde besøk i kveld/natt... jabba shit i mange tima... kjæmpe arti...
MEN no e det altså nok å ja...
Må få nånn tima på øye før sambo og Julius kjæm hjæm fra hytta idag... Weee glæde mæ sånn, har savna dæm masse men samtidig så har æ storkosa mæ men konstant stille og ryddig hus... helt hærlig!!!

Ha en fin dag jenter!!!

ORIGINAL: Maiå

nå ska me på legevakten me Emil han har våre syge siden onsdag[&:]
me har vært me ei så e liga gammale så emil og hu har hatt streptokopter og e redd hu har smitta beibien min[:(]
Så me får se ka de seie på legevakten..

Huff får håpe di finner ut av det og at han snart blir frisk

Sender over en god bedring klem fra Heidi[:)]

God morgen!

I natt har jeg sovet fantastisk godt, det trengte jeg [:D][:D]

I dag skal vi til kongeparken, en hel vennegjeng. Det blir kos! Har ikke vært der på mange år. Skal hente Mathias hos mor om en time ca.

Håper alle får en fin dag![:)]

Maiå: god bedring til Emil fra Nicholas

Nå er vi oppe her og, men jeg er fortsatt trøtt som vanlig.
I dag skal vi bruke hele dagen på skate-nm, skal møte noen venner der også, så det blir nok kjempe bra!!

Masse god bedring til EMIL [:)][:)][:)]

I dag skal jeg spise sjokolade..............................

alle som har lyst på er hjertelig velkommen!!!!! Har mer enn nok!!! [;)]

Huff dagen i dag blir stress gitt[&:][&:]

Nå skal jeg og jenta mi snart bort til en kompis av meg og mate kattene hans..Og så blir vi henta og skal inn til svigers på familiemiddag...

Og jeg skal på kamp kl 6 i dag

HEIA VIKING

Emil hadde bare kraftig snue og feber, de sa eg måtte gi paracet, så håbe me han bler friske[&:]
Takk for alle tanker[:D]

I dag er vi veldig slitne..
Lille gutt er ikke i form, fra kl 12 i går kveld våknet han hele tiden frem til vi bare sto opp med han i dag kl 6..

Han er veldig varm og snørra renner..
Dakar lille gutten min!

Så sambo er ute og går tur nesten hele tiden, eneste gangene han ikke griner..

hatt besøk av venninne fra oslo med jenta si i helga og vi har vært på skolejubileum og sittet oppe og skravla om kveldene. er så sliten... men det har vært gøy da[:D]

sett på hus i dag, enda en nedtur. men det er flere å ta av!!

Da var vi hjemme fra kongeparken. var det hele dagen. og Mathias fikk kjørt tog, karusell og "kopper". Det var stas [:D][:D]

Nå er min mor og mormor her, og mor holder på å gi mathias grøt. Ganske greit, når mor er her kan jeg bare sitte å slappe av [:)]

mannen er på fotballkamp. blir sikkert en film når han kommer hjem.

Kun en ting og si om denne kampen

J****** dommer....Så aggresive kamp har ikkje eg sett på lenge....Omtrent slosskamp blei d i andre ronden....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: buffi

J****** dommer....Så aggresive kamp har ikkje eg sett på lenge....Omtrent slosskamp blei d i andre ronden....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

hihi, i dag kan eg sei at d kom en stk sinte mann inn dørå! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: kiki82

ORIGINAL: buffi

hihi, i dag kan eg sei at d kom en stk sinte mann inn dørå! [:D][:D][:D]

Forstår eg veldig godt..Ekje særlig blid eg heller...

ORIGINAL: Suki

Synd med kampen buffi! [&o]

Lucky og Maiå; hvordan går det med gutta deres?

Dette har vært en helt bedriten dag! Samboern og jeg har krangla flere ganger, regnet har bøtta ned ute og bikkja vi passer har driti på stuegulvet. [:'(][:@][>:][:(][&o][X(][:o]
I tillegg er tv`en til 8000,- ødelagt (som jeg har klaget over ørten ganger), skjermdriveren på ny-pc`en driver å skrur seg av stadig vekk, vi er blakke, og det er så forbanna lommert vær som gjør at jeg er konstant klam i panna!
MEN, der er jo ett stort lyspunkt i tilværelsen da, og hun ligger å sover søtt i senga si og holder rundt kaninen sin. Hjelper på humøret å ha henne ihvertfall. [:)]

Suki: dette hørtes ikke ut som noen bra dag nei[&o] Er bare å satse på en bedre dag for dere i morgen.....

Heia Lillestrøm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp