Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ikke vert kvalm på veldig lenge, og var sikker på jeg var ferdi å vere kvalm..
Så satt jeg her, surfa litt.. ble plutseli akutt kvalm, gikk rett på do å spydde opp alt jeg har spist idag! hehe.. Så var jeg helt fin igjen... merkelig...
Usj, føler med deg! [&:] Jeg har heldigvis sluppet veldig billig unna når det gjelder kvalme, og glad er jeg for det, for å være kvalm er noe av det verste som finnes! Håper du slipper det flere ganger!
Har vert lite kvalm jeg også egentli.. litt uggen, og litt brekninger.. men trodde det var over nå, siden jeg ikke har kjent noe på over to uker.. men man skal visst ikke snakke for tidlig :p
usj da :( det kommer brått her også . ikke deilig i det hele tatt ! Jeg har vært helt fin fra uke 10 , men nå i uke 13 har jeg brått vært uvel og ikke følt meg helt bra :)
Tydelig at den lille ønsker å hilse på <3
Jeg var kjempe kvalm en stund, hele døgnet! Når jeg våknet, før jeg fikk spist, mens jeg spiste, etter jeg hadde spist, når jeg la meg ... stort sett hele tiden! Men så begynte jeg å trene og da ga det seg helt[:-] Vet ikke om det har sammenheng med treningen, men nå tørr jeg ikke slutte i tilfelle jeg blir kvalm igjen [:D][;)]