jaaaaah...

ronja87

Forelsket i forumet
Skal det ikkje skje noe mer snart daaa? Legger meg hvær kveld med disse modningsriene mine..ligger lyys våken å kjenner goodt etter om de blir sterkere eller ikke...reiser jeg meg opp å tråkker litt rundt på stua så gir de seg!!...så fort jeg legger meg så er de tilbake igjen..samtidig så er det ubehagelig når den lille beveger på hodet sitt..men samtidig ser jeg positivt på det siden det hjelper på når den lille rører på hodet for da blir det vel tøyd godt nedi der:)

Kunne tenkt meg at dette utvikla seg snart..gått sånn i 4-5 kvelder/netter...er jo så spent vettu;)

Er attpå til litt løs i magen og har masse luft i magen om natta:P
tihi

kjenner meg igjenn;P
får håpe du slipper å gå sånn mye lengre:)

Er litt ergelig å gå å kjenne på de samme smertene når man skulle ønske at de ble sterkere for hver gang...men alt til sin tid vil jeg nok tro:)

jeg kjenner meg så godt igjen. det er så utrolig irriterende på mange måter når det ikke skjer noe mer enn disse modningssmertene...

kjent de litt på dagen i dag da, men ikke så masse som jeg kunne tenkt meg:P jeg kjenner jeg er litt utålmodig..noe jeg ikke burde vært..men sånn er det når man går å gruer seg til å få møte noe helt ubeskrivelig fantastisk;) <3

Kjedelig når det aldri går videre, men bra at det modnes da, betyr jo at det nærmer seg[:)] Håper vi alle sammen kan møte babyene våre snart![:)]

Back
Topp