Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa da er huset vårt  

Grattis! 
 Har du link du vil dele?

Så det på generell [;)]

Kjempefint hus! [:D]

Tusen takk [:)]

Neeeiiiiii.... er det sant????!!!!!!

Så fantastisk!! Gratulerer så mye, herreguuud så fantastisk[:D] Da løser det meste seg[:D][:D]

KJempefint!! Mye finere enn det forrige huset og tenk så herlig det må være å bli kjent med de andre barne rundt omkring, nei, dette var bra!!!

ORIGINAL: Monkaponka

Neeeiiiiii.... er det sant????!!!!!!

Så fantastisk!! Gratulerer så mye, herreguuud så fantastisk[:D] Da løser det meste seg[:D][:D]

KJempefint!! Mye finere enn det forrige huset og tenk så herlig det må være å bli kjent med de andre barne rundt omkring, nei, dette var bra!!!

Hihi.. JA dette er helt sant Monkaponka[:D]

Vi gleder oss kjempe mye og ja sånn innvendig er det mye finere, men litt å gjøre er det der[:)]
Nå kommer vi i det område hvor Noah skal begynne på skole og de han går i bhg sammen med [:)]

Gratulerer! Det var mye hus for pengene. Kanskje vi seriøst burde tenke på å flytte "på landet" [8D]

Gratulerer. Fint hus!!

ORIGINAL: svimsen

så flott da!!!

der er det kjempefint,

jeg vokste jo opp på stenseth, som er ett ved, og i en periode bodde vi i mikkelsveien på hovjordet.

så der er det jo kjempeflott med tanke på skoler og barnehager osv.

og så vet jeg jo hvor det er, kansje vi kommer på besøk en dag da[;)]

Ja vi har ikke lange vei til barneskolen.. Noah blir nok gående i den bhg han går i nå ( mjøndalen ) og vi kommer vel til å søke Enya inn der oxo regner jeg med siden sambo jobber der[:)]

Ja det er bare å komme på besøk [:)]

Åååå så super duper flott å ha fått det i boks [:)][:)][:)]
Gratulerer så mye [:)]
Høres ut som dette er midt i smørøyet for dere og det ser ut til å være et veldig koselig hjem [:)]
Det blir spennede å komme seg på plass og gjøre det til sitt [:)]
Når overtar dere huset?

ORIGINAL: Love4two

Åååå så super duper flott å ha fått det i boks [:)][:)][:)]
Gratulerer så mye [:)]
Høres ut som dette er midt i smørøyet for dere og det ser ut til å være et veldig koselig hjem [:)]
Det blir spennede å komme seg på plass og gjøre det til sitt [:)]
Når overtar dere huset?

Ja er veldig glad det gikk i boks for oss [:)]
Tror dette kommer til å bli bra jeg, å gleder meg kjempe mye til å ordne rommene til barna og ikke minst ordne til resten oxo[:)]

Vi overtar 1 desember,så det er jo bare 1 mnd til [:D][:D]

Gratulerer! Flott hus [:)]

Det blir spennende å feire julen der da [:)]
Gleder meg til bildene av barnerommene kommer [8D][:D]

Back
Topp