Cathrine76 Forumet er livet 22 Apr 2007 #21 ORIGINAL: fruluna Uff nei, nå er det bare å gå å legge seg i skam... Kan likegjerne bare dø Eeeeeenste som kan hjelpe er hvis LSK taper i morgen Hehe kan ikkje si meg uenig med det[:D]
ORIGINAL: fruluna Uff nei, nå er det bare å gå å legge seg i skam... Kan likegjerne bare dø Eeeeeenste som kan hjelpe er hvis LSK taper i morgen
Cathrine76 Forumet er livet 22 Apr 2007 #22 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa så deilig[:D][:D][:D] knuser VIF, Rbk tapte i går[:D] lsk taper i morgen....... KONGE[:D]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa så deilig[:D][:D][:D] knuser VIF, Rbk tapte i går[:D] lsk taper i morgen....... KONGE[:D]
Grokka Elsker forumet 22 Apr 2007 #23 så hyggelig!ja vi får jo se hva som hender!Tror gutta klarer dette fint jeg!sefølgelig vinner LSK i morgen!
så hyggelig!ja vi får jo se hva som hender!Tror gutta klarer dette fint jeg!sefølgelig vinner LSK i morgen!
Cathrine76 Forumet er livet 22 Apr 2007 #25 ORIGINAL: lykkeligemeg tihi;) dette var mat for monsen min!:) Tenker han er glad når han kommer hjem no ja[:D]
ORIGINAL: lykkeligemeg tihi;) dette var mat for monsen min!:) Tenker han er glad når han kommer hjem no ja[:D]
T timtam Gift med forumet 23 Apr 2007 #26 Så deilig vettu! Ikke det at jeg er Brann-fan, men er så anti-anti-anti VIF som det går ann å bli!
fruluna Forumet er livet 23 Apr 2007 #27 ORIGINAL: timtam Så deilig vettu! Ikke det at jeg er Brann-fan, men er så anti-anti-anti VIF som det går ann å bli! *begynne å overse timtam jaaaaaa....[>:]*
ORIGINAL: timtam Så deilig vettu! Ikke det at jeg er Brann-fan, men er så anti-anti-anti VIF som det går ann å bli! *begynne å overse timtam jaaaaaa....[>:]*
T timtam Gift med forumet 23 Apr 2007 #28 ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: timtam Så deilig vettu! Ikke det at jeg er Brann-fan, men er så anti-anti-anti VIF som det går ann å bli! *begynne å overse timtam jaaaaaa....[>:]* Du kan slå deg sammen med samboeren min - han er vif-fan [8|]
ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: timtam Så deilig vettu! Ikke det at jeg er Brann-fan, men er så anti-anti-anti VIF som det går ann å bli! *begynne å overse timtam jaaaaaa....[>:]* Du kan slå deg sammen med samboeren min - han er vif-fan [8|]