JAAAAAAAAA!!!!!! *OPPDATERT MED BILDE*

KathMor

Forumet er livet
Jeg har nå "MASSE" oppbevaringsplass!!! [:D]

Ganga ble jo mini liten, som den ikke var liten nok. Leiligheten er litt stappa nå, men det får bare være! Endelig har jeg skuffer å legge ting i + benk å sitte å ta på sko, samt kle på Emma!! Tror jeg må legge ut skryte bilde i morra gitt [8D][;)]

IGJEN, er det fæle bilder, dårlige mobil bilder... føler ikke det ser noe OK ut på bildene i det hele tatt [&o] Men men, synes det ser fint ut in real life så det får bare være!

Så har jeg et dilemma.. det bildet bak kommoden er skrudd noe veldig fast i veggen, så er vrient å skru det ut.. spes når man ikke har drill... Da får man heller ikke henge opp noe for å dekke stygge hull.. Men i fremtiden skal det bildet bortt!! Synes det ser så bråkete ut [>:]

Sjalet henger der fordi der er det skrudd inn ett himla skilt hvor et står KONTOR med bilde av en båt - han elsker store skruer han som eier her ser dere [>:]

Og bilde av goingene mine [:D][:D][:D] Sjekk sveisen til Emma, James som har børsta så fint etter å ha vasket håret [8D]

Bilde, bilde, bilde!!![:D][:D]

Gleder meg til å se!![:)]

ORIGINAL: Magda Green

Gleder meg til å se!![:)]

så deilig da!

gleder meg til bilder!!

ORIGINAL: sånja

Bilde, bilde, bilde!!![:D][:D]
[:D]

ORIGINAL: Ninnimamma

så deilig da!

gleder meg til bilder!!

bildee!

VOILAAAAA [:D][:D]

for noen nydelige unger du har, så søøøte! sveisn så ut som d var barbert på sidene og langt oppå, litt sånn moderne look![;)]

det så veldig deilig ut m en kommeda da, og jeg syns den kommoden er veldig smashing! brabrabra...

Jeg syns det var kult med det bildet bak jeg, og jeg syns det var veldig "deg" [:D] Likte kommoden skikkelig godt, og de to fine jentene dine

Det ble kjempefint!!!

så søte jenter du har!!! [:D]

ORIGINAL: Ninnimamma

Det ble kjempefint!!!

så søte jenter du har!!! [:D]

det var jo litt stili med bilde bak.. men mye av bilde blir jo borte da..[8|][;)]

Suns det ble bra jeg [:)]

Å de nydelige jentene deres er bare til å spise opp.

Åååå.. Jeg må bare kommentere de skjønne jentene dine først da!!! Helledussan så skjønne!!! Er de litt ulike??

Syns ikke gangen så noe trang ut!!![:)] Har samme kommoden til babyen sine klær, elsker den! Store, deilig skuffer!!![:D][:D] Skjønner godt at du kunne tenke det å få det bildet bort ja..[>:] Så svært og da...
Men så koselig du har det!! Hadde det vært hos meg så hadde toppen vært pepra med luer og votter og allslags...[8D][8D] Hehe...

Ja den kommoden er GULL!! Den er nå full av all yttertøy til emma, luer, votter YOU NAME IT [:D] Og en skuff til ho mor også da gitt [8D] Så prøøøver vi å holde toppen ryddig nå gitt - for nå har vi jo SKUFFER weehheee [8D]

Tuuuuusen Takk!! Beste jentene *smile* Ja, nå er jentene blitt veeeeldig ulike - dså blir så spennende å se hvor ulike/like dem blir etterhvert [:)] Synes de var sååå like når begge var "nye", men nå så ser det ut som Isabelle forandrer seg litt bort fra søsteren gitt [8D]

ORIGINAL: Lene1986

Suns det ble bra jeg [:)]

Å de nydelige jentene deres er bare til å spise opp.

For noen nydelige små barn du har kathmor[:D][:D][:D]

fin komode og fine ting... [:D] ikke minst to søte fine jenter...[:D]

NYDELIG.... [:D] 

Kommoden passer veldig fint inn der! Ser ikke i det hele tatt trangt ut der den står [:)]

Nydelige jenter har du også - og jeg digger sveisen til Emma[:D]

Back
Topp