JAAAAAAAAA:D

Gratulerer så mye, så gøy!! :D

Gratulerer så mye :) Det er så gøy å planlegge bryllup!! :D brukte permisjonen med nr 2 til bryllupsplanlegging - fantastisk moro tid!

Gratulerer! <3

Fortelle kan jeg selvsagt, men forventer dere en romantisk historie med tente lys, hvit strand og kjærlighetsmusikk kan jeg stoppe der;)

Min mann er ikke særlig romantisk av seg, og når han er ...så er det gjerne ikke slik andre ville tenkt "åh, så romantisk":P

Iallefall, han hadde stått opp før meg...jeg sov lenge....når han kom inn igjen på soverommet var jeg våken og var på vei opp sengen...Han sa " nei, legg deg ned igjen" og jeg gjorde som han sa....Han tar av seg morgenkåpen og legger seg tett inntil meg...Hvisker meg mye fint inn i øre..."du er så vakker", "snart kommer lille Ollis" osv. Før han avslutter med " skal vi gifte oss". Jeg blir jo helt varm inni meg, og det er jo helt fantastisk!!! Sier jo seff JA!! :P
Så enkelt og greit frieri, typisk min mann:):love2 Skal også sies han hadde laget frokost til meg, 1 kopp kaffe, 1 glass sjokomelk og skive med egg:D :love7

Hva som skjedde mellom frieriet og frokosten trenger jeg kanskje ikke gå i detaljer om:porc:taunt014

Så herlig, og personlig :D
Og sikkert veldig fin avsluttning på frieriet/begynnelse på frokosten :P

Hadde jeg bare fått en skive med egg ville min morgen vært knall! :rolleyes: Gratulerer nok en gang xsmile9 Fått ring?

Så herlig, og personlig :D
Og sikkert veldig fin avsluttning på frieriet/begynnelse på frokosten :p

Hadde jeg bare fått en skive med egg ville min morgen vært knall! :rolleyes: Gratulerer nok en gang xsmile9 Fått ring?

Hehe, søt du ;):D
Takker for det:)

Vel, ringer har vi hatt leeeeenge....men det har aldri vært noe plan om giftemål. Å kjøpe forlovelsesringer var noe vi ble mer eller mindre enige om for vi har alltid visst det er oss...så det kunne vi liksom love hverandre:D

Har gullringer i gult gull, ganske brede fra lykkeringene. Kjøpt hos mestergull. Nå skal jeg få hjertediamant på ringen, som jeg valgte ut i går<3
Hurra, gleder meg til å være prinsesse for en dag!!!

Back
Topp