Lillemo Glad i forumet Oktoberskattene 2015 11 Mai 2010 #1 Vi fikk huset!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Nå er leiligheta sagt opp, og vi flytter inn i nyhuset 12.juli!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Vi fikk huset!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Nå er leiligheta sagt opp, og vi flytter inn i nyhuset 12.juli!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
JDJ Glad i forumet 11 Mai 2010 #2 GRATTIS!! Og lykke til med pakking og flytting!! [;)] Så misunnelig, er kjempe flytte klar, men vi har ikke kommet så langt at det blir aktuelt på en stund.. håper på neste år!!!
GRATTIS!! Og lykke til med pakking og flytting!! [;)] Så misunnelig, er kjempe flytte klar, men vi har ikke kommet så langt at det blir aktuelt på en stund.. håper på neste år!!!
Lillemo Glad i forumet Oktoberskattene 2015 11 Mai 2010 #4 Jaaaa, det er så flott [:D][:D] Gleder meg til å pusse opp, ordne, pynte MITT hus [:D][:D]
Villemoen Forumet er livet 11 Mai 2010 #7 ORIGINAL: lejon GRATULERER [:D] WOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!!!!
KristineBirgitte Forumet er livet 11 Mai 2010 #13 Gratulerer så masse! Inviterer du på innflyttingsfest tar jeg turen ens ærend helt fra Sortland [;)][:D][:)]
Gratulerer så masse! Inviterer du på innflyttingsfest tar jeg turen ens ærend helt fra Sortland [;)][:D][:)]
Hepe Gift med forumet Sensommerbarna 2016 Februarlykke 2022❄️ 11 Mai 2010 #16 ORIGINAL: lejon GRATULERER [:D] sign