JAAAAA

Mammatilei

Elsker forumet
Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her inne, følte kanskje for en liten pause! Men, nå er jeg tilbake!!

Jeg fikk mensen i går og ringte inn på Ullevål i dag, hadde forberedt meg på å ikke få komme med på denne syklusen heller for alt kræsjer med jula!
Men jeg får være med[:D]!! SÅ nå er det bare å vente på brev i posten med datoer og resepter!!
Jeg ble så glad når jeg fikk denne beskjeden at tårenen bare rant! Griner for alt om dagen jeg[8D]..hihi!!
Så da blir det uttak og innsett i januar!![:)]

Snuppis: takk takk, gleder meg til endelig å komme i gang [:)]!
*dreamer*: Tusen takk for det, blir veldig godt å endelig komme i gang!! Hvordan går det med deg? Fått noen datoer ennå?

for en nydelig start på et nytt år med nye muligheter og håp :) kan tenke meg dere gleder dere:)

ORIGINAL: snuppis!

Velkommen tilbake [:)]

Så bra at du får begynt i desember [:)]

sign denne

flott at du er tilbake igjen[;)][;)]så bra at dere er i gang snart[;)][;)]blir spennende og følge deg videre.

ORIGINAL: Nesing

Riktig lykke til med oppstarten i desember! Håper du får tidenes nyttårsgave i 2010 i form av positiv spire i løpet av januar! 

Tusen takk jenter!!
Jeg håper å virkelig at alt klaffer på første forsøk, men som legen sa: Vi må være optimistiske, men realistiske!!
Men jeg starte virkelig året 2010 men : Nytt år, nye muligheter:)))

Back
Topp