Jaaaaa:)

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hei jenter. Da er jeg gravid igjen. Mista i uke 12 i desember. Mista igjen i uke 5 i januar og uke 5 i april. Nå går jeg på litinus. Å håper det skal hjelpe. Tok test idag. Å har alldri fått så sterk test før. Skulle egentlig ha mensen på tirsdag så kommer. Så er bare 12 dpo . Så forstår ikke dette helt. Noen som er god på dette? Kan jeg være lengre på vei?? ImageUploadedByBV Forum1433706192.052538.jpg

Har ikke peiling, men HURRAA!!!! Satser på at spiren klrer seg fast denne gangen!!! <3 <3 <3

Gratulerer! Har selv 6 aborter og 1 barn - så kjenner til følelsen din! Håper håper håper det går for oss begge denne gangen. Vet du når ca det er unnfanget? Det beste er vel kanskje å booke inn en tidlig ultralyd, da får du vite hvor langt du er påvei. De kan jo se hjertet slå i uke 6.

Hei jenter. Da er jeg gravid igjen. Mista i uke 12 i desember. Mista igjen i uke 5 i januar og uke 5 i april. Nå går jeg på litinus. Å håper det skal hjelpe. Tok test idag. Å har alldri fått så sterk test før. Skulle egentlig ha mensen på tirsdag så kommer. Så er bare 12 dpo . Så forstår ikke dette helt. Noen som er god på dette? Kan jeg være lengre på vei?? Vis vedlegget 120587
Hvor lenge skal du gå på lutinus?

Hurra!! :D Gratulerer så masse, og velkommen hit :-)

Gratulerer!! Håper spiren klamrer seg fast!
Jeg mistet også i desember og april, har ikke rukket en vanlig syklus etter jeg mistet i april. Syklusene kan jo bli litt forstyrret av en SA, så kan jo være at du har hatt EL litt før. Eller har du testet etter EL?

Ønsker deg masse lykke til!

Gratulerer!! Håper spiren klamrer seg fast!
Jeg mistet også i desember og april, har ikke rukket en vanlig syklus etter jeg mistet i april. Syklusene kan jo bli litt forstyrret av en SA, så kan jo være at du har hatt EL litt før. Eller har du testet etter EL?

Ønsker deg masse lykke til!
Har testet etter el. Så vet hva tid jeg hadde den. Men kjempeglad for sterke tester altså:)

Back
Topp