Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hi hi hi det SNØR!
Hadde jeg trodd på gud skulle jeg takket han nå, men nå snør det faktisk ute!! Store tykke kjerringer som legger seg så fint på bakken!!
Jippi, nå ble jeg glad nå..Hi hi [:D]
Her har vi masse snø, brøytebilen kjørte nettopp forbi. Det er så koselig med snø, blir så mye lysere og det trenger vi her, nå som det er mørketid her.
4 minus her, så det er akkurat passe [:)]
Har vært et tynt lag med snø som akkurat har dekket bakken, men nå snør det skikkelig!
Nei dæven, dette var koselig!! [:D] [:D] [:D]
Klarer ikke slutte å smil jeg nå!!
Å så koselig!
Mamma, søster og jeg skal bare to slag hver i år vi, også bytter vi kaker [:)] Kjekt!
Så jeg sa jeg skulle bake pepperkaker og kokostopper! Det er lettest! He he.
Etterpå skal jeg ta meg ut ny voksipose som foreldra mine kjøper til oss til jul! [:D]
Får finne en som matcher den nye vogna da.. he he
WooohooOO [:D] , det har snødd i et par dager her nå. Er oppholds akkurat nå, og det er aldeles nydelig ute! Kaldt da, men det er jo bare bra [:)]. Var ute og gikk en tur igår kveld, og ble i kjempegodt humør fordi det var så herlig vær. Alt blir så mye lysere ute når det er snø. Og julestemning!! Skal begynne og bake når desember måned kommer...som er i morgen [:D] [:D] . Gleder meg!